2014. június 4., szerda

Kritika #6

Itt is lenne egy újabb kritika. Kedves író, ne haragudj, hogy ennyit késtem vele!





Külső: Kicsit túl fekete.. Szerintem lehetne világosabb. A fejléced szép, tetszik, csak szerintem az a jobb alsó sarkas kép nem kéne oda.. Persze ez nem von le az értékéből. Amúgy összességében szép, kidolgozott külsőről beszélünk.
10/9

Történet: Jó az alapötlet. Először azt hittem, sablonsztori, de kellemesen csalódtam. Ilyen alapötletet még nem nagyon láttam - szerintem nincs is.
Nagyon szeretem az eredetiségedet, amit már megfigyelhettem más blogodnál is:) Csak így tovább, rukkolj még elő hasonló történetekkel.
10/10

Helyesírás/Fogalmazás: Nos. Alapvetően nincsenek nagy gondok, jól fogalmazol, nincsenek hibáid. Illetve.. De. A Mostoha c. blogodban is már megfigyeltem, de végül nem írtam le..
A párbeszédeknél hibásan írsz.
Nem tudom, ezt más mondta-e már.

A tiéd:
-Minek jöttél be? –Kérdezte kissé idegesen, miközben a barátjára tekintett.

A helyes:
-Minek jöttél be? –kérdezte kissé idegesen, miközben a barátjára tekintett.

A gondolatjel után kisbetűvel kezdjük a leírást. 
10/8

Összesen: 30/27 pont.

Összegzés: Nagyon tetszik a blogod. Természetesen jár a feliratkozás is;)

Sok puszi, további jó blogolást:

Agnetha L.xx



1 megjegyzés: