2015. május 18., hétfő

Kritika - Anime/Manga Világ + bocsánatkérés

Dear cupcakes!

Már egy jó ideje nem adtam magamról életjelet a blogon, holott letudtam a versenyeket. Igen ám, csak közben utolért egy szörnyű dolog: a felismerés, hogy itt az év vége. Sajnos még sok tárgyból fogok felelni a jobb jegyért, és szeretném, ha ez sikerülne is, így a blog helyett most a tankönyveké a főszerep. Tényleg sajnálom, de ezúttal szeretnék nektek is remek hajrát kívánni, tanuljatok, szedjétek össze minden energiátokat, mert aztán úgyis itt a hosszú nyár, amikor semmi sem számít! :)

A következő cikkben egy kritikát hoztam (bocsánat Sakura a sok-sok késésért!), úgyhogy nem is szaporítom tovább feleslegesen a szót.



LINK : X
 


Fejléc

Egyszerű, de nagyszerű. Nincsen túldíszítve, viszont a címe ront az összahatáson. Én más betűtípust használtam volna, ez ugyanis nem illik a vidám fejlécbe. Viszont tudom, hogy te csak a betűtípusért vagy felelős, ezért is mondom, hogy csere. Más fajtával mutathatna szebben is.


Design

Nagyjából sikerült a sablont személyre szabni, nem is mondanék rá többet. A fejléc és a bejegyzések közötti fehér csík mivoltát nem értem - lehet, hogy eleve így van a sablonban, vagy te babráltál el valamit. A többi dolog nagyjából harmóniában van - bár a chat-nél nem értem, miért ezt a lilás színt választottad. Mivel a háttér úgyis fehér, nem annyira rikít, szóval, nincs nagy gond.


Történet
(ez esetben a blog tartalma)

A baj az, hogy én nem nagyon értek a mangákhoz, nem ismerem a japán kultúrát. De azt látom, hogy sok munkát fektetsz a blogba, sok a bejegyzés, így jár a dícséret. A tartalom változatos, nem mindig ugyanolyanok a cikkek. A hozzád hasonló anime/manga fanoknak bátran merném ajánlani a blogodat, érdekes és friss!

Helyesírás

Az írásodból ítélve a helyesírással sincsenek nagyobb gondjaid.


További jó blogolást!


Ölel,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése