2015. április 18., szombat

Kritika - After The Life

 
LINK : X



Design

Őszintén? Sajnos nem tetszik. A külső olyan dolog, amiről azt hisszük, nem lényeges, de sokszor az marasztalja, vagy taszítja az olvasót. Nem mondom, hogy a tiéd annyira csúnya lenne, de én a helyedben kijavítanék egy-két dolgot.
A háttered együtt gördül a bejegyzésekkel, ami szerintem kicsit zavaró. Ráadásul nem csak ez a baj vele, hanem az is, hogy kissé pixeles. 
 Összahatásban a szürke bejegyzésháttér nem üt el annyira - amint látom, a menüt is ehhez igazítottad, de erről majd később - ám ami kitűnik nagyon, az a betűtípus. Túl nagy, és túl gyári. Az Arial betűtípust sosem szerettem, mert olyan, mintha az egész blog személyre sem lenne szabva, éppen ezért használtam a gyári szót. Nem illik egy ilyen történetes oldalhoz.
 A modulokról. Van három alapmodulod - menü, oldalmegjelenítések és archívum amit én ki se raknék hisz készítettél "részek" oldalt - és ennyi. A történetet röviden bemutató fülszöveg, vagy chat, feliratkozós modul - kicsit kibővíthetnéd az oldalsáv kínálatát. Először viszont én egy teljes design átalakítást javasolnék, melyet már sok blog vállal. 

Fejléc

Hát, a design-hoz illik, minden kétséget kizárva, viszont nem szép. Pixeles, homályos és összecsapott. Egy felhős alapra rá van rakva kettő angyal png, egy csúnyán kivágott szerelmespár, és egy After The Life felirat. Nem a rajta lévő dolgokkal van a baj, hanem a kivitelezéssel. A design-nal együtt cserélném, és úgy sokkal rendezetebb lenne az egész oldal.

Történet

A történet nem nevezhető sablonnak, én látok benne jövőt, jó az, ahogy a túlvilágról írsz. Egyet viszont javasolnék. Próbáld meg még jobban elereszteni a fantáziád! Nem kell mindig ragaszkodni az angyal-ördög-sátán felálláshoz. Természetesen jó, ha ezeket használod fel, hiszen még a történet elején járunk - lehet, hogy még sok fantáziaszereplőt rejtegetsz a tarsolyodban! ;) Kicsit gyorsan vezeted a sztorit, én ajánlom, hogy lassíts! A negyedik résznél tartunk, de már túl van a halálon, egy harcon, a kezdeti sokkon. Ne siess, éld bele magad Ever helyzetébe, úgy könnyebb lesz írni a történetet!


Fogalmazás

A történetvezetésedet már említettem előbb, a fogalmazásod alapvetően jó, bár még lehetne egy kicsit csiszolni. Jobban is kifejthetnéd a gondolatokat, a környezetet, az érzelmeket. Minél többet fogsz írni, annál jobb lesz a várt végeredmény is, ezen nem kell aggódni.


Helyesírás

Itt már több hiba is akadt. Sokszor elgépelsz szavakat, ami egy idő után zavaró, holott nem szándékos. Erre figyelj oda. Valamint a vesszőkkel sem vagy túlságosan jóba - gyakran kihagyod őket mondat közben. 
Például:

Lesétáltam a lépcsőn és elindultam a konyha felé ahonnan már éreztem a rántotta illatát. 

Helyesen:

Lesétáltam a lépcsőn és elindultam a konyha felé, ahonnan már éreztem a rántotta illatát.


Még sok ilyen és ehhez hasonló mondatod van, amibe nem raktál vesszőt. A jövőben javíts ezen, és tökéletes lesz minden. Olvass többet, az is segíthet az írásképed javulásában.


Jó blogolást!


 
    

1 megjegyzés:

  1. Koszonom szepen, hogy idot szakitottal erre es ramutattal a hibaimra:) igyekszek majd javitani rajtuk.

    VálaszTörlés