2015. augusztus 24., hétfő

Vissza a suliba - Tanulási tippek/tanácsok #1

Ebben a bejegyzésben, az én tanulási tippeimet/tanácsaimat olvashatjátok. Bár nagyon sokan nem akarják - köztük én is - , már csak egy hét és iskola. Újra vissza jönnek a minden napjainkba a dolgozatok, témazárók, felelések és sorolhatnám még. Ezekre nagyon nehéz tanulni, főleg év elején. Most néhány tippet olvashattok, amivel könnyebben mehet a tanulás.


1. Post-it
 Ahhoz, hogy jobban tanuljak, én minden évben ilyen kis post-iteket szoktam használni. Ezekből van nagyobb, más alakú, más színű egyszóval nagyon-nagyon sok féle található. Én csak ezt a kicsi oldaljelölőt szoktam venni. Ez arra, jó ha például a könyvben van egy oldal, amit meg kell tanulni, jegyzetelni belőle, vagy akár fontos tudnivaló van ott, akkor ez a legalkalmasabb arra, hogy be jelöljük.






2. Kiemelő
Szerintem a kiemelő az egyik legjobb találmány az iskolával kapcsolatban. Én a könyveimben szoktam kiemelni a fontosabb mondatokat, neveket, évszámokat stb. Sokkal jobban tudok tanulni egy olyan oldalról, ahol használtam a kiemelőt, mert akkor rögtön látom, hogy melyikek a fontosabb dolgok. Ugyan úgy mint a post-itből, ebből is több féle kapható. Van nagy és kicsi alakú, és nagyon sok színben is megtalálhatóak.



                                                                                    3. Tűfilc
Az iskola egyik elengedhetetlen kelléke a tűfilc. Mára már nagyon sok cég gyárt ilyen íróeszközt, de az eredeti, amit majdnem mindenki használ az a Stabilós filcek. Természetesen ebből is tömérdek fajta kapható. Megtalálható rengeteg méretű kiszerelésben, beszerezhető eredeti méretben, de már kisebb filceket is lehet venni. A tűfilcek is számtalan színben gazdálkodnak, és olyan egy-két éve neon színűeket is gyártanak. Az ilyen filceket általában írásra alkalmasak, mivel a hogy a nevében is szerepel rettentően vékonyak. Jegyzetelésnél, füzetben lehet őket legjobban hasznosítani (legalábbis én ilyenkor veszem hasznukat). Kicsit hasonlít a kiemelőre, csak ezzel nem könyvben hanem füzetben lehet nagyon jól kiemelni egyes mondatokat.


Nekem ezek lettek volna a tippjeim, hogy hogyan tudtok, könnyebben tanulni. Remélem, hogy tudtam nektek segíteni, Ahogy Agnessa mondta az előző bejegyzésben még lesznek ilyen típusú bejegyzések a blogon.

Addig is csók:  




1 megjegyzés: