2014. április 17., csütörtök

Kritika #2










Külső: Szép. Nagyon tetszik, hogy a rózsaszín az alapszín. A fejléc is tetszik, bár egy kicsit összemosott, de ez nem von le a szépségéből. :) A modulok rendben vannak, bár a 'rendszeres olvasók' modult kicsit lejjeb raknám, ettől függetlenül azt hiszem, rendben van. Talán a modulsáv egy kicsit üres, rakhatnál bele több képet, videót, chatet vagy bármi mást, ami egy kicsit feldobja.
10/9

Történet: Tetszik a történet. Izgalmas, mozgalmas, bár még csak 5 fejezet van fennt, engem meggyőzőtt. Viszont egy dolgot (részt) nem értek. A második fejezettől egészen az elrablásig zavaros a sztori, legalábbis nekem. Nem tudom, a levelet csak álmodta (mert a végén Luke barátnőjeként emlegeti Lottie-t), vagy nem, vagy a kórház hogy került oda.. Azt álmodta? Vagy Luke mit keres ott.. Azok a jelenetek nem túl egyértelműek. Lehet hogy csak nekem, bár elolvastam többször is.. Mindegy, én elkönyveltem "Lottie álma" résznek :) De ha tényleg leírtad jól, csak én nekem zavaros, írj. Ezen kívül nagyon tetszik a történetvezetésed.
10/8,5

Fogalmazás/helyesírás:  Jól fogalmazol, nincsenek helyesírási hibáid. Talán annyi, hogy a múlt- és jelenidőt időnként váltogatod egymás közt. Összeségében viszont nincs semmi gáz.
10/9,5 

Össz:30/27

Megjegyzés: Feliratkoztam a blogra. Siess a következő résszel! :)

Sok puszi, további jó blogolást:



~Agnetha 

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! Azokat a részeket, amiket nem értesz, arra majd később fogok kitérni. :)

    VálaszTörlés