2014. április 23., szerda

Kritika #3



Külső: Furcsa. Kezdem az elején! NINCS FEJLÉC. Tudom írtad hogy most csinálják, de addig valami ideiglenes képet azért berakhattál volna. A következő hiba. Elhiszem hogy tetszik a könyvborítód, lehet hogy csak véletlen, de háromszor van kirakva. Biztosan nem direkt volt, de eléggé amatőr hatást kelt! Még egy nagyobb hiba. Szerintem a gif címének ne egy ".-ot" adj meg mert...szóval ne! A következő észrevétel, hogy nincs "rendszeres feliratkozók" modulod, jobban mondva van, csak hibás. Szerintem csinálj egy külön szereplők menüpontot, és a képeidet vágasd méretre, vagy csináld meg te, mert megint csak azt a szót tudom használni amit az előbb: amatőr!
Egy picit vedd lejjebb a méreteket, mert széles a blogod. Szerintem egy rövid de ütős prológust is írhatnál! Eléggé soknak tűnik, de egy kis odafigyeléssel, több idő belefektetéssel, minden hibát kijavíthatsz, és elkerülheted a további kritikus pontokat, és az amatőrnek látszó helytelenségeket is! 
10/5 és fél

Történet: Az alapsztori nem rossz, igazából egy napló! :D Amiben naponként írod a bejegyzéseidet, és ez nem jó! Ebből szerintem ebbe belebukhatsz akkor, ha nincs sok időd az íráshoz. Ez viszont látszik is mivel eléggé ritkán vannak új bejegyzések! Én a helyedben nem raknék minden részhez ruha összeállítást. Engem kvázi nem érdekel, de ez csak az én véleményem! Sokkal fontosabb dolgok vannak amikről írhatnál, de a napi ruha az nem tartozik ezekhez. Észrevettem még hogy eléggé úgy írod a blogod hogy csak alap dolgokat írsz! Dobd fel érdekesebb dolgokkal a blogodat, és ne csak a reggeleket emeld ki hanem az estéket is.
10/7

Fogalmazás/ helyesírás: Szóval a fogalmazásoddal nekem semmi bajom. A helyesírásod egyszerűen...nem akarlak megbántani, de ha szeretnéd akkor nekem vagy valakinek átküldheted és kijavítom mert nem biztos hogy mindenki annyira jó benne, de erre van megoldás, akkor hogyha végigolvasod még egyszer az egészet és a piros cakkos aláhúzás alatt lévő szavakat javítsd ki. Egyébként jó, és ezen pedig könnyen változtathatsz! :)
10/9

Ne hagyd abba a blogolást, a hibák kijavítása után nagyon jó kis blog fog kerekedni a mostaniból.
 Egy rosszabb kritika után ne omolj össze, erősítsen meg inkább! :) Összesített: 30/21 és fél
Puszi: Melora Young :3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése