2014. május 18., vasárnap

Design Átalakítás #2- Nialler :)

Halika, Mindenkinek! :)

Szóval egyik kedves barátnőm elkezdett egy blogot. Itt megtekinthetitek. Egy ilyen naplóféleséget ír, amiben az egész osztályunk benne van. Naponta frissülő bejegyzéseiben, az aznap történteket írja le, röviden, tömören. Ezt pontosan egy nappal ezelőtt kezdte el, és egy eléggé visszataszító alapsablont állított be. Jó tudom hogy most kezdte meg ilyenek, éppen ezért mondtam neki hogy vállalok (kivételesen) egy teljes design átalakítást. Ez nem lesz rendszeres, mert ugye most ez már a második blog amit "felújítok". De ha valaki ragaszkodik hozzá, és pötyög nekem egy e-mailt annak szívesen megcsinálom! :) Na de visszatérve a blogjához, megcsináltam a fejlécet, sablont, hátteret...egyszóval: mindent. Az előző állapotokról nem csináltam képet, viszont most beteszek egy párat hogy tisztában legyetek a munkámmal.
Fejléc

Az oldal! :D


Favicon :D

Koponyák (nem használtuk fel)


Oldalsáv :D

Annyit még azért elmondanék, hogy minden saját készítésű a bejegyzéseimben. Mindent én csináltam, sokat dolgoztam rajtunk. A blogot linkeltem, szóval ajánlom hogy kattintsatok rá, mert jónak ígérkezik! 
Puszilok mindenkit, további szép napot nektek! :)

                                                                                                                   Melora Young <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése