2014. május 20., kedd

Kritika #5








Külső: Nem rossz. A fejléced tetszik, csak Niall és Louis kivágása nem annyira szép. Ettől függetlenül semmi gond nincs vele, nem egy agyoncsicsázott rózsaszín giccsparédé, de a sztoridhoz az nem is illene. Egyszerű, letisztult, zöld. Ilyet se sokszor látni. Nekem tetszik. 
10/9,5

Történet: Amikor megnyitottam, azt hittem, valami sablonsztori, de a fejécen nem láttam lányt, így kezdtem kíváncsi lenni. Elolvastam a prológust, és beleszerettem a történetbe. Két pici gyerek, az ő szemszögükből a világ.. Nagyon tetszett az "utállak, mert te is utálsz" rész. Végre nem egy olyan történet, amiben csak megcsalás, +18-as rész, és egymás miatt való zokogás van.
Szóval, nagyon jó lett az alapötlet,  persze jár a feliratkozás is. ;)
10/10

Fogalmazás/ helyesírás: Nincsenek vele komolyabb gondok, jó a helyesírásod. Bár néhány helyen sok a szóismétlés, de ez csak figyelmesség kérdése. Olvasd át az írt részeket mégegyszer, és nem lesz gond.
10/9

Összesen: 30/28,5

Összegzés: Remek alapötlet, jó fogalmazás, sok olvasó. Tényleg csak azt tudom tanácsolni, hogy olvasd át az írt részeket mégegyszer, és így el fognak tűnni a szóismétlések, és a néhány helyen becsúszott múltidő/jelenidő váltogatások is. Minden adott egy újabb sikeres fanfictionhoz! Csak így tovább.

Sok puszi, további jó blogolást: 


   Agnetha.xx

1 megjegyzés: