2014. május 17., szombat

Design átalakítás #1- Hannah Firry

Sziasztok!
Egyik kedves blogger barátnőm megkért, hogy csináljak neki, teljes design átalakítást. Egyébként írtam a blogjáról kritikát amit itt el is olvashattok! Akkor oda betettem egy képet, és láthattátok, hogy nem volt fejléc.
Ezt a problémát orvosolni kellett, így csináltam kettőt (nem profi munka), amiből választhatott:



Az elsőre esett a választása, így ehhez próbáltam meg egy kis design átalakítás végrehajtani. Szinte minden változott, és szerintem jobban néz ki a blogja, mint az átalakítás előtt:

Előtte: 


Utána:



Szerintem szép lett/szebb lett mint volt! És nagyon örülök hogy megfogadta a tanácsaimat, mert ha most kérné a kritikát, akkor egészen biztos, hogy egy nagyon jó kis eredmény születne, és nem lenne olyan lehangoló mint a másik! Köszönöm szépen még egyszer, hogy engem választottál! Remélem, hogy tetszik a munkám! Ha esetleg valami kivetni valót találsz benne, akkor szólj, mert kijavítom! :)

További szép napot nektek:



2 megjegyzés: