2015. február 15., vasárnap

Egy kis helyzetjelentés - Johanna Mistlord (Hannah Firry)

Sziasztok manók ^^

Először is szeretnék bocsánatot kérni azért, amiért nem voltam nagyon sok ideig aktív a blogon. Ennek több oka is van. Nem lett valami jó a félévim és le lettem tiltva a gépről. A másik meg egy eléggé nagy változás az életemben. Ugye én eddig anyukámmal éltem, de most a rossz jegyek miatt apumhoz költöztem. Természetesen a nagy távolság ellenére is fogom folytatni a blogot, nem hagyom egyedül Agnessa-t. Most már meg próbálok egy kicsit aktívabb leni, de lehet, hogy csak hétvégenként fogok tudni új bejegyzést hozni.
Miután ezt megbeszéltük, lenne még egy aprócska dolog, amit szeretnék elmondani. Úgy döntöttem, hogy megváltoztatom a nevem. Mostantól Johanna Mistlord leszek.

Hát én csak ennyit szerettem volna mondani, lehet, hogy ma még hozok egy bejegyzést. Addig is további jó idő töltést a blogon!

Sok-sok puszi:                                                       
                           Johanna Mistlord

2 megjegyzés: