2015. február 6., péntek

Kritika - A hegek átka

Link : X


Design

Nos. A fejléced első ránézésre szép, de ha jobban megnézzük, van benne pár hiba. Ötletes, hogy a lány, maszkkal a kezében áll a fejléc középpontjában, de azt nem értem, hogy a fejléc bal oldalára miért van bemosva valami könyves textúra. Szó sincs róla, szépen oda lett rakva, de ha sokáig nézzük, furcsa hatást kelt az olvasóban, mivel a maszkot is kitakarja. A feliratban az "átka" szó szerintem lehetett volna más betűtípussal írva, mert ez valahogyan nem illik ehhez az egész témához. A formátuma .jpg, ami nagy hiba. A fejléceket célszerű mindig png-be menni, a teljes felbontásért. Itt ez nem történt meg. 

A blog hátterét beállíthatnád úgy, hogy ne gördüljön a teljes bloggal, úgy jobban nézne ki. A "fülszöveg" modulnak adhatnád mondjuk a "Történet" címet, mert így olyan, mintha a HTML kódot úgy hagytad volna, ahogy van, csak a szöveget írtad át kedvedre - amolyan gyári hatást kelt. A chat lehetne világosabb, így nagyon elüt a szürkétől. A többi rendben van.



Történet

Komoly téma. Az egymást elfogadás mindig is kényes dolog volt, bár nem értem, miért. Valaki így néz ki, valaki úgy. És ez az, amiről az adott személy nem tehet, az, hogy balesetben sérül meg súlyosan. Annál undorítóbb dolgot,  hogy valaki emiatt bélyegeznek meg valakit... Fú. Hagyjuk. 
 Tehát nekem tetszik a terved. Másrészt az is, hogy magyarok a szereplők, és E/3- ban írod a sztorit, mégis teljesen átélhetjük Kiara történetét. Egyedinek mondható, bár sokan próbálkoznak mostanában ezzel a "kiközösített" témával, amiknek általában egy röpke valóságalapja sincs.
 A tiédhez hasonlót még nem olvastam. Tetszik a történeted, bár szerintem az első fejezet inkább prológusként szolgál, de az is jó lehet, amolyan bevezetőként. 

Ötletes, hogy belevezetted a saját történeteidet, mikor Kiara szobájában vannak szereplőink. Itt kezdtem el gondolkodni, hogy talán saját magadat is rávetíted Kiara személyiségére, de ez természetesen minden olvasónak más gondolkodást ad ajándékul. Ráadásul kérdéseket is teszel fel az egyes fejezetek végén, de nem azt a "Szerintetek érdemes folytatni?? Komizzatok lécci.:$" típusút. A blogod simán elmehetne egy sikeres könyvnek is. Én feliratkoztam. Dícséret!



Helyesírás, fogalmazás


Olyan könnyedén fogalmazol, olyan finoman, öröm olvasni. Bebizonyítottad, hogy nem kell nyálas érzelemkifejtést ecsetelni ahhoz, hogy élvezhető legyen az írás. Helyesírási hibáid nincsenek.

Mindenkinek ajánlani tudom a blogodat!

Sok puszi, további jó blogolást:




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése