2015. február 3., kedd

Kritika - Lombkorona (THG fanfiction)


 
Link : X




Design

A fejléc szép munka, de nekem kicsit furcsa a lány körvonala. Gondolom a kivágás látszik még például a fejénél. A háttérben gyönyörűen össze vannak mosva a képek, a felirat betűtípusa kicsit elüt a képetől, de mivel nem a te munkád, nem is mondanék többet erről.

A design gyönyörűen illik a fejléchez, bár a "Fülszöveg" modulnak szerintem adhatnád mondjuk a "Történet" vagy a "Sztori" címet, mert így eléggé furcsa. Ráadásul a szöveg is lehetne sorkizárt, úgy szebb lenne, jobban mutatna. A többi modul rendben van, valamint minden más is.


Történet

Őszintén örülök, hogy betekintést nyerhettem a blogodra! Nagyon tetszik a történeted, bár mostanában egyre több a THG fanfic, a tiédben mégsem Katniss a főszereplő, hanem Johanna. Így nem mondhatjuk rá azt, hogy sablonos. Szépen vezeted a történeted. Könnyen követhető, és rendkívűl élvezhető, szép munka, ahogy a magyartanárnőm mondaná. Biztos, hogy továbbra is követni fogom a blogodat, érdekel a folytatás. 


Helyesírás, fogalmazás

Gratulálok, gyönyörűen fogalmazol! Látszik, hogy sok könyvet olvasol, és bő a szókincsed is. Tényleg nem tudok mást mondani, mint azt, hogy ne hagyd abba. Van érzéked az íráshoz, és ez a tehetség nem minden bloggernek adatott meg. 
 Helyesírási hibáid elvétve akadnak, de ez csupán figyelmetlenség kérdése, valamint bárkinél előfordul. 


Most biztos gondoljátok, milyen az, hogy mindig csak pozitív hangvételű kritikákat írok, de az a helyzet, hogy így vagyok őszinte. Nem kötök bele abba a blogba, amit én kitűnőnek találok, csak azért, mert ez kritika. Értitek. Na meg arról sem tehetek, hogy az újrakezdés óta szinte csak tökéletes blogok kértek tőlem kritikát.;)   



Sok puszi, további jó blogolást: 


1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, hogy időt szántál a blogom véleményezésére :)
    A szöveg eredetileg sorkizárt volt, de úgy tűnik, a blogger szereti az ellenkezőjét tenni annak, amit én szeretnék...
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm a dicséretet, nagyon sokat jelent nekem :)
    Abigail

    VálaszTörlés