2015. június 4., csütörtök

Szemszínezés

Sziasztok!

Mai bejegyzésben egy modellt hoztam nektek, a saját modellemet, ő pedig Demi Lovato. Azért őt választottam, mert elég közeli ép készült róla, és ez a fotó tökéletesen megfelelt annak a kísérletnek, amelyet be szeretnék nektek mutatni.
A témám a szemátszínezés. Mint tudjátok vagy nem, ezt is előszeretettel lehet rendelni tőlem, csak aztán eszembe jutott, hogy mégis, hogyan rendelnétek, amikor azt sem tudjátok, milyen munkáim vannak belőle. Hát hoztam most nektek párat, remélem tetszenek.
Kommentben várom a visszajelzéseteket!
Egyébként még élek! Az, hogy nem voltam mostanában, nem azt jelenti, hogy meghaltam hanem, hogy megrohadtam , hanem, hogy nem volt időm mostanság. De a szünetben igyekszem többet jelentkezni.
További szép hmmm... milyen napszak van 17:28 perckor? estét!

EREDETI



sötétbarna? én? Ja, én nem vagyok sztár. Omg. :(

zöld szemű? Daemon Black? Ja, neem, ő fiú. Á, a genetika!

sárga szemű Pippa Kenn






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése