2015. június 14., vasárnap

Új design!

Sziasztok! ^^

Itt is vagyok ahogy megígértem. Végre vége van a sulinak, nem kell több dolgozatot írni, felelni és házit csinálni. Itt a nyár. Ennek gondolom mindenki nagyon örül (úgy ahogy én). Szóval ahogy 3 héttel ez előtt mondtam a suli fent maradó részében nem leszek aktív a blogon. És most a nyár első hivatalos napján  visszatértem. A mai nap - mint ahogy a címből kideríthettétek - a blognak ma egy ÚJ design-t fogok csinálni. Próbálok egy nyárias hangulatot meg teremteni ezért a domináló szín a citrom sárga lesz. Mivel a HTML kódokhoz nem annyira értek abban Agnesa fog segíteni de a fejlécet és az egyéb tenni valókat én fogom meg csinálni. Hát, ennyit akartam mondani.

Csók:                                        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése