2015. július 18., szombat

Búcsúzom

Kedves Habcsókok! 

Nagyon sajnálom, hogy eljött ez a nap, de, arra döntésre jutottam, hogy itt hagyom a Fairy Blogdesignt különböző személyes, és blogolási okok miatt. Sajnos, nem tudok már ennyi mindent vállalni, és bár nem kaptam sok rendelést, nem tudnám hozni a bejegyzéseket sem, így inkább elmegyek, minthogy panaszkodjanak rám. A társszerkesztőimnek írtam egy e-mailt a napokban (fairyblogdesign@gmail.com), amelyekben tőlük is búcsút vettem. Azért a közösre írtam, mert egyiküket sem tudtam elérni az e-mailcímükön, és nem is kaptam választ rájuk. Még onnan sem írtak vissza, ezért itt megemlítettem. 
Köszönöm Johanna, hogy, amikor szükségem volt arra, hogy a csapatod tagja legyek, te kérdés nélkül befogadtál magad mellé, és remélem, hogy ezzel a lépésemmel nem bántottalak meg nagyon. Úgyhogy, akkor búcsúzom is, Fairy! Jó volt itt lenni! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése