2014. december 8., hétfő

Kritika #25- Reckless Life


                                                           Cím: Reckless Life
                                                             Író: L. Rose
                                                         Besorolás: Fanfiction
  

LINK: X



Design: Első ránézésre nem is rossz.Mondhatni,olyan 80'-as évből lévő hangulatot kelt bennem a fejléc.Szerintem eléggé ki van díszítgetve minden 80'-as évi képekkel,amit szebben is megoldhattál volna,mert így kicsit elég zsúfolt lett.Remélem érted mire akarod kilyukadni.Itt egy aprólékosan kidolgozott,precíz munkára gondolok,kicsit másabb betűtípussal,és kevesebb régi idei képpel.A modullok szerintem aranyosak,de a blogháttér,valahogy nincs összhangban a fejléccel,és a modullal.Nagyon szépen megoldottad,hogy minden modull felett van egy modulltábla,ami szerintem nagyon dominál a blogban.Próbálj minnél többet foglalkozni a bloggal,és többet linkcserézni,hogy több érdeklődő és látogató legyen a blogodban. - Egyéb hozzáfűznivalóm nincs is a designhez.


Történet: Amikor elolvastam....kezdem inkább előlről.Igaz,nem nagyon birtam azokat a Hippy-s 80'-as éveket,mert ugye hülyeségnek tartottam,de amikor beleolvastam a történetbe...egyszerűen elfogott a nyolcvanas év láza,ahogyan olvastam a mondatokat.De csak,az első párnál.A többinél egyszerűen beleolvadtam a történetbe,egyáltalán nem hallottam,mi is zajlik körülöttem.Egyszóval teljesen elragadott a prológus.Szerintem profi író lehetne belőled!Szép munka!Csak így tovább!

Fogalmazás/helyesírás: Ebbe a dologba,most nem igazán kavarodnák bele,hisz a történetben egyáltalán nincsennek hibák.Akár a párbeszédnél,akár a dupla betűs szavakban.Pontosan mindíg kifejted a részeket,szépen fogalmazol,az egy szent.*mosoly* Szívből gratulálok!








Puszika,és további sok sikert és blogolást kívánok,

Stephanie P.

2 megjegyzés:

  1. Drága Stephanie!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, igyekszem majd megfogadni a tanácsaid!^^
    Ölel, Rose

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága L. Rose!
      Én köszönöm,hogy megírhattam :D
      Nagyon tetszik a blogod(Rose Criticism) c: Mindíg is szerettelek volna megismerni.
      Puszi,
      Stephanie

      Törlés