2014. december 22., hétfő

Speech bubbles - Sky Agnessa

Sziasztok!



Mostanában elég sokszor látom ezeket a Speech Bubble-nek is nevezett, főként We Heart It - on előforduló képeket, amelyekben egy pixeles szövegbuborékban vannak különböző szövegek, mint például ez itt:
Ha már karácsony van.;)


Utánajártam a készítés módjának, és szerencsére rá is bukkantam. Itt is van, hihetetlenül egyszerű, így nem is húzom tovább a szót.




1. A weblap

Először is ide kell betérned : http://wigflip.com/ds/ Itt fogjuk elkészíteni a buborékot.


2. A buborék

Hogyan tovább? Készítettem egy képernyőképet, amin beszámoztam az 'állomásokat'






1. Ide írd be a szöveget, amit a buborékban akarsz látni.
2. Válaszd ki, hogy a szövegbuborék alja melyik irányba nézzen. (aki nem tudna angolul: left=bal ; right=jobb)
3. Itt válaszd a Transparent PNG-t!


Ha ezzel mind kész vagy, kattints a Submit gombra.


3. Mentés


Most így kell kinéznie az oldalnak:






Be is nyilaztam, amire kattintanod kell. Save it!

Így most elmentetted a képet.






4. A teljes kép

Keress egy olyan hátteret, amin a képet szeretnéd látni. Az enyém most ez lesz:











Ezután lépj fel erre az oldalra. : http://www.pizap.com/

Itt a Start, majd az Edit lehetőséget kell választanotok, de ezt gondolom, tudjátok. ;)

Miután feltöltöttétek a hátteret, így fog kinézni a szerkesztő:




Már bekarikáztam a következő lépést!

A képen is bekarikázott ikonra menjetek rá, majd ott szintén a Computer gomb segítségével tallózzátok fel a buborékot!


A buborék meg fog jelenni a háttérnek választott képen, és ha rákkatintotok a szövegbuborékra, személyre szabhatjátok helyét, méretét.



Ha készen vagytok, fennt a jobb sarokban a Save ikonra kattintva elmenthetitek a képet. (Csak a számítógép melletti sáv legyen zöld, hacsak nem akarjátok felrakni más weblapokra a készített képet)


 Ennyi! Ugye, milyen egyszerű? Remélem, tudtam vele segíteni!




Sok sok puszi :







1 megjegyzés:

  1. Kosziii! Amnyit kerestem ezeket a buborekokat es vegre megtalaltam. Ezer hala����������

    VálaszTörlés