2014. október 23., csütörtök

Elkészült rendelések - Linden Sky

Hey-hey!
Mint ahogy azt mondtam, itt is vagyok! Igaz, hogy kicsit késve, de azért itt vagyok! A minap elkészítettem két fejlécet + egy design-t is, szóval most teljesen szabad vagyok, ugyanis minden rendeléssel készen vagyok! Illetve nem, mert még várok egyet, amire még nem érkezett meg az adatok megírása, csak az, hogy kellene neki egy fejléc. Szóval már csak egy van hátra, és mindennel készen vagyok! További szép napot, és hétvégét kívánok mindenkinek! Hamarosan jelentkezem! Egyébként kinek, hogy meg az iskola? Van szünet nálatok? Nekem elég rosszul, de azért mégis jól, és szünet is van, ami két és fél hetes! :)

Itt is vannak a munkák

That last forever

Ehhez van a design

Saját blogra
Két változata van
No1

No2

Design

Előtte kép nincsen, mert eleve semmi sem volt rajta a blogon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése