2014. október 18., szombat

Kritika #22

Hey-hey!
Tudom,mostanában a suli miatt elég inaktív vagyok,de hétvégén azért tudok lenni.Most új gépet kaptam(mert a régi elromlott) és most majd többet tudok foglalkozni a Blogger világával.Gondoltam megleplek titeket egy kritikával,hisz nagyon régen olvastatok kritikát a blogunkon!
Gyönyörű hétvégét mindenkinek!


Kinézet: A fejléced nem is olyan rossz!Ezt azért mondom,mert szerintem tényleg szép,meg minden,de kicsit túl zsúfltnak találom.Két Liam,és két egyforma lány karakter van rajta,ami szerintem kicsit hülyeség.De a színek és a kidolgozottság azért valahogy megragadott.Kicit később észrevettem,hogy nem a te munkád,de már akkor,amikor közétettem volna a bejegyzést.De azért megmondtam a véleményem.Jó lett volna ha valami Bloghátteret is eteszel,mert ez így ilyen sötétszürke színsablon nem illik a fejléchez.A modullok össze-vissza vannak rakva.A menüpontok egyike sem dolgozik,kivéve a Főoldal.Hiányoznak pár fontos információk,amit szeretek látni a blogokban.Pl. az "Információk".Itt leírsz midnent ami a történettel kapcsolatos.És az a rész,ahová leírod,hogy miről szól a történet(nem prológusra gondoltam).Még csak annyi ha nem tudsz Designet készíteni látogass eé a Blogskinsre és ott rengeteg gyönyörű sablonkódot találhatsz!Nagyjából ennyi is lenne ami a Blog kinézett illeti.

Történet: A blog kinézetéhez képest nagyon jól leírod a történteket.Próbálj meg kicsit hosszabb részeket írni.(egyes részeknél elég rövid a történet).Ez alatt nem azt értem,hogy a blog egész odlalát elfoglalja egy rész,hanem kicsit hosszabbítsd meg a részeket.Nem az a lényeg,hogy hosszú legyen a történet,hanem hogy a részek minél kifejtettebb legyenek!Legyenek benne szemszögek!Ahogyan olvasgattam a történeted észrevettem,hogy egyáltalán nincs feltüntetve,hogy kinek a szemszögéből írsz.Erre ügyelj egy kicsit!A képekből ne legyen 2-3!Elég csak,hogy egyetlen egy legyen bárhol.Mert az nemjól fest,ha egy az elejé,egy a közepén és egy a végén van.Nagyjából ennyit fűznék hozzá a töténethez...

Helyesírás/fogalmazás: Ami a fogalmazást illeti,azt már említettem az előző mondataimban.Egyáltalán nincsennek helyesírási,vagy azzal hasonló problémák,aminek nagyon örülök!Ennyi lenne erről!





Puszillak,és további jó blogolást kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése