2014. október 2., csütörtök

Egy kis életjel - Linden Sky

Hey - hey!
Huh, nagyon sajnálom, amiért így eltűntem, de csak egyetlen egy oka van ennek! Nem, kettő ok, nem több; tanulás, edzések. Sajnos, mint mindenki másnak nehéz az iskola, főleg úgy, hogy mellette sportolsz is. Most, hogy bejöttek az edzéseim, így még kevesebb időm van a tanulásra, ezért sem jelentkezem olyan sűrűn, amit nagyon, de nagyon sajnálok! Eleve ma is kaptam egy hármast történelem cetlire, meg most, hogy kezdek már visszarázódni az edzésbe, amit az edző jó szemmel nézi. Szerinte, belőlem jó sportoló lenne, csak az a baj, hogy lusta vagyok, ami talán igaz is. Ezért jobban odateszem magamat ezeknek a dolgoknak, ami rengeteg munkával jár. Remélem megértetek ezek miatt, és nem is pofázok már olyan sokat, csak még annyit szeretnék, hogy hamarosan (hülye vagy, mármint én xD) itt a téli szünet, és arra gondoltam, hogy mivel nekünk több mint két hetes lesz, ezért elkezdek egy új történetet írni, ami egészen pontosan december 8.-án nyitná meg kapuit. Ez a kis bejegyzés először erről szerettem volna, hogy szóljon, de mivel nem adok magamról semmi életjelet, ezért lett belőle az is! :) Csak szólni akartam erről a dologról, és ha érdekelne Titeket, akkor írjatok, s én meg készítek hozzá egy kis beszámoló féleséget!

Linden Sky xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése