2014. október 31., péntek

Infók + új rovat - Sky Agnessa

Drága manóim!

 Mint azt láthattátok, drága szerkesztőtársunk, Linden Sky, sajnos sok magánügyi problémával küszködött, így kilépett a WBD világából. Döntését szomorúan, de megértéssel fogadtuk, és minden jót kívánunk Neki a továbbiakban!
 Az, hogy Linden kilépett, engem egy döntésre késztetett, arra, hogy újra lehet tőlem is fejlécet rendelni, így szeretnék segíteni Stephanie-nek, megosztozunk a rendelések elkészítésében! A Munkáink menüpontban megtekintheted eddigi szerkesztéseimet, szóval, rendeljetek nyugodtan!
 A másik pedig egy új rovat lenne. Mindig is szerettem a zenéket, követem a legfrissebb újdonságokat, és régóta gondolkodtam ezen a témán.
 A téma pedig egy Újdonságok, vélemények című rovat lenne, melyből most a legelső részt hoztam el nektek, ízelítőként. Remélem, tetszeni fog nektek, de akkor nem is írok tovább, jöjjön a cikk!



A zeneipar ontja magából a műveket (már ha az adott szerzeményt műnek lehet nevezni), és mindig van valami felkapott újdonság. A csapból is ezek folynak, néha már a fejünkben tekergő dallamvonalaktól agyvérzést kapunk, főleg, ha a slágernek nevezett zeneipari hulladék ha a dal nem éppen aranyat érő. Idegesítő.
 A következő rovatban mindig az aktuális újdonságokat világítom meg az én látókörömből - avagy, egy amolyan zenei kritika olvasói lehettek. Megsérteni senkit sem szándékozok vele, cenzúra nincs, ezt vedd figyelembe, mielőtt belekezdenél az olvasásba. Szóval ha éppen a kedvenc számodról / előadódról írok negatív véleményt, ne keress meg vasvillával és gyilkos tekintettel. Köszönöm!



Ariana Grande ft. Zedd - Break Free






Nos, Ariana sosem tartozott a kedvenceim közé, nem is tudom, miért. Talán a stílusa nem győzőtt meg igazán. A Problem előtt csak a Nickelodeonon láttam Cat-ként, addig nem is tudtam, hogy a sorozaton kívűl is vannak számai.
Ez a nóta nem annyira rossz, de nem is hallgatom ronggyá. Ariana hangszínével még mindig nem vagyok kibékülne - olyan, mintha befogott orral énekelne. A klip nem igazán győzött meg, Ari ugyanis kivetkőzik a Nickelodeon-os énjéből - sajnos szó szerint. Szerintem nem igazán fogok rá két év múlva is emlékezni,  eléggé tizenkettő egy tucat. Én csak azt mondom, ha még nem hallottad a dalt, mindenképpen tedd meg. A stílus kedvelőinek tetszeni fog, én meg akárhányszor fogom meghallgatni, nem fogok neki egy tizes skálán hétnél többet adni.






Nicki Minaj - Anaconda








Jaj. Értem én, Nicki, hogy arról szeretnél énekelni, mennyire szeretik a férfiak, hogyha van mit fogni egy lányon - de ezt valahogy szebben is végbe lehetett volna vinni. A videó láttán sokaknak fennakadt a szemük, amit egyátalán nem csodálok! Mindenhol fenékrázás, ami lehet, hogy a férfitársadalomnak bejön, de én inkább a visszafogottság felé hajlok. A zene tipikusan az, amit vagy utálsz, vagy imádsz. Én kívűlről fújom a zenét, annyira a fülembe mászott, erős dallamtapadása van attól függetlenül hogy nincs is dallama csak monoton szövegelés meg harsány sátánkacaj, amitől kiráz a hideg.
 Nem mellesleg azt mondják, hogy Nicki ezt a dalt a túlméretes fenekével akarja eladni, ami - lássuk be - igaz. Közel sem lenne több, mint 100.000.000 klikk a videón, hogyha nem lenne szinte anyaszült meztelen.. Miley Cyrus twerkelése után azonban már min lepődik meg az ember? Gyakorlatilag semmin.





Taylor Swift - Shake It Off







Eddig nem igazán szerettem Taylor Swift-et, talán azért, mert a Directioner társadalom hisztis kis házisárkánynak mutatta be őt (mint Harry Styles exét), és a számait el-elhallgattam, de nem voltam nagy rajongója. Főleg, mivel a lassú, érzelgős country zene abszolút nem az én stílusom. Ezzel a dallal viszont eléggé meglepett, a hozzá készült videóklip pedig abszolút a kedvencem. Mintha magamat látnám. (:D). Persze, a nóta nem egy hatalmas durranás, de olyan kis kellemes hangulatot ad pl. egy kávézóban vagy akárhol, valamint azon kívűl is elfér egy playlist-en. Nem biztos, hogy évek múlva is előtudom idézni majd a dallammenetét, azonban mindig mosolyt csal az arcomra, és...tetszik. Kész.






Nos, ennyi lett volna. Kommentekben várom a véleményeket, vagy hogy milyen dalokról írjak esetleg! Nem harapok, minden hozzászólást szeretettel várok.

Sok puszi :


1 megjegyzés: