2014. október 28., kedd

Itt az idő... - Linden Sky

Drága, Egyetlen Követőink!
Rémlik, mintha azt mondtam volna, hogy nem fog többet előfordulni az, hogy én feladom, és kilépek ebből a blogból, de most rengeteg minden van, ami azt a célt szolgája, hogy hagyjam abba a szerkesztgetést! Most egy rendelővel sincsen bajom, csakis saját magammal! Most a életem, hogy is mondjam, eléggé lent van a béka feneke alatt, és nem érzem magaménak a teret. Mármint a szerkesztgetésben. Egyszerűen már nem tudom ezt tovább csinálni, és ezt belülről is érzem, és nem csak beképzelem, nem, mert tudom, hogy ez már nem nekem való. Egyszerűen már nem tudok arra gondolni; úr isten, én egy design blognál ,,dolgozom"! Mert elment a kedvem a szerkesztgetéstől. Nem akarok ezzel foglalkozni egész életemen keresztül, szóval ez az egyik oka annak, hogy kilépek.
A másik a magánéletem. Nem nagyon szeretnék erről beszélni, de megerőltetem magamat, és leírok pár olyan dolgot, ami sikeresen eltörte nálam azt a bizonyos mécsest.
  • Utálok utazgatni. És itt nem arra kell gondolni, hogy nyaralni vagy máshova utazgatok, mert nem, hanem arra, hogy a nagyszüleim Erdélyben élnek, és a papám megint rosszul lett, kórházban van, és ha minden igaz, akkor az ősz és a tél többi részét ott fogom náluk tölteni.
  • Tesóm még pénteken lesérült, és csütörtökön műtik meg, ezért sem tudok mit csinálni, ezzel az egésszel, nagyon sajnálom!
Körülbelül ennyit szeretnék elmondani ezzel kapcsolatban elmondani Nektek, és higgyétek el, hogy nem akartam ezt, de még nem tudom, hogy mit hoz a holnap, ezért is gondoltam azt, hogy ezt megosztom veletek, és tudjátok, hogy már miért nem vagyok benne a csoportban! Nagyon, de tényleg nagyon sajnálom!
További szép estét/éjszakát kívánok mindenkinek, és szünetet! - már akinek van.
Hatalmas ölelés, rengeteg puszi, és kérlek Titeket, szurkoljatok! (természetesen a rendeléseket még elkészítem, nem kell attól félni, hogy nem!)

Linden Sky

1 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy kilépsz!! :(
    Nagyon jó szerkesztő vagy
    Remélem minden Jobbra fordul majjd!

    VálaszTörlés