2015. január 4., vasárnap

Faviconok,Polaroid PNG[+brush PNG],Névtelenkék fejlécre

Buu! c:
Mint,ahogy látjátok,betartottam a ígéretem.Meg is hoztam nektek a hosszú,hosszú designes bejegyzést! :D Hát,az idei évem is csomó design,és fejléc rendeléssel kezdődött....ahogy az idősek mondják: "Amilyen az első napod,az évben,olyan lesz az egész éved is." Ki tudja,mit tartogathat az év.Természetesen,ez csak egy babona.Akkor,térjünk is vissza a tárgyra.
A képeket egy idegen blogokról,deviantartról szedtem! Úgyhogy,ha akármit is felhasználsz,jelezd!!(csak saját használatra!)
Köszii.:3


                                Faviconok

















Polaroid PNG






+Brush PNG


Névtelenkék fejlécre
(ezekért köszönet a This is just the beggining oldalának egyaránt)










Remélem,azért valamennyiőtöknek tudtam segíteni!
Puszika,
Stephanie P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése