2015. január 25., vasárnap

Kritika - Tiszta szívből gyűlöllek


LINK : X



Design

Először furcsának találtam (talán a fejléc, vagy a sablon miatt) de egyre többet néztem, s egyre inkább megtetszett. A fejléced szép, kreatív munka, csak nem értem, a bal oldalon miért van a két textúra között fekete folt. Bár ott úgyis folytatódik a menü, a chat, szóval nem feltűnő. Minden modul megvan, kidolgozott a design, nem is tudnék rá mást mondani. Nem az a megszokott kinézet, mint sok más bloggernél. 


Történet

Nem most járok először ezen a blogon, mikor kérted a kritikát, el is mosolyodtam egy pillanatra. Már előtte is olvasója voltam a történetnek. Először is, hadd jegyezzem meg, külön piros pont jár azért, hogy magyar szereplők vannak benne, és a cím is magyar. A magyar bloggerek legtöbbször arra törekednek, hogy elérjék az angol fanfiction-ök okozta lázat, tömeges olvasókat, vagy azt, hogy megkeresse őket egy pali azzal az akaratával, miszerint könyvet akar kiadatni a sztoriból. Ezért lehet az, hogy magyar helyszínen, magyar nevű, magyar című blogot Magyarországon alig lehet találni. Sokra törekszünk? Talán.
Íme, a te blogod arra a példa, hogy  nem kötelező ezeket betartani, mert enélkül is lehet egy blog sikeres és sokak által szeretett. 
Most akkor belementem kicsit ebbe a másik témába is, de mindegy, lapozzunk. Első hallásra nehéznek tűnik a történeteded, de aki bele "mer" olvasni, az nem fog csalódni. Szépen, kidolgozva vezeted a történeted, és nincs benne semmi sablonos elem. Az olvasók imádják az effajta izgalmas sztorikat, és én biztos vagyok benne, hogy a jelenlegi 29 feliratkozód még sokáig fog gyarapodni.


Helyesírás, fogalmazás

Szépen fogalmazol, bő a szókincsed - mondhatni úgy írsz, mint egy igazi írónő. Nincsenek felfedezhető helyesírási hibáid,és plusz pont, amiért sorkizárttal gépelsz.


Sok puszi, további jó blogolást : 

 




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése