2015. január 25., vasárnap

Kritika - Hihetetlen küldetés

 
LINK : X


 
Design

Egyszerű, szinte mondhatni, gyári sablon. Nincs menü, chat, feliratkozó modul (!), és még sorolhatnám. Egy történetet röviden felvázoló szövegecske is helyett szokott kapni a modulsávban, a tiéd viszont a profilodból, és a blogarchívumból áll. De ami a legfontosabb. Nincs fejléc. A fejléc az, ami alapján az olvasók megítélik sokszor az adott blogot, és ha nincsen, úgy kattintanak rá a piros x-re, hogy bele sem olvastak a szerzeményekbe. A jó design manapság elengedhetetlen kellék egy blogger számára. Nem azt mondom, hogy gyorsan kapj elő egy deviantart-os, csilivili design-t, de ez kevés. Nem fogja meg az olvasót. Azt ajánlom, keress egy blogot, ahol ilyenekkel foglalkoznak, és teljes design átalakítást készítenek neked.


Történet

Na, ezzel már jobban meg vagyok elégedve. Átlagos történetként indult (a főszereplő lányt el akarták rángatni egy buliba), de szép kis fantasy-t hoztál ki belőle. A fantasy nem az én stílusom, de ilyen alapötletű történetre gyakran van kereslet. Nekem néha kicsit Éhezők Viadalás volt a feeling, pedig a két történet abszolút nem hasonlít egymásra - kivéve annyi, hogy mindkettő fantasy. Nem vagyok otthon az ilyen történetekben, de ötletes a sztorid, van benne olyan, ami miatt érdemes folytatnod. Azt ajánlom, Facebookon, vagy közösségi oldalakon keress hasonló érdeklődésű blogos csoportokat, ismertesd meg a többiekkel is a történetedet, és így sok olvasót toborozhatsz magadnak. Én már köztük vagyok. ;) (csak csinálj egy feliratkozós modult!)


Helyesírás,fogalmazás

Az első fejeztben volt némi hiányosságod, de az utolsóra nagyon sokat fejlődtél, és már el merted engedni a fantáziád, leírtad azt, ami miatt jó egy blog. Az érzelmek kifejtése, nem tömény párbeszédhalom, valamint olyan leírás, aminek segítségével el tudod képzelni a szituációkat.
A tiédben ez mind megvan, meglett. A párbeszédekben van hibád, a - elé ne rakj pontot!


- Menjünk. - mondtam.

H E L Y T E L E N

- Menjünk - mondtam.


H E L Y E S



Azt hiszem, másba nincs belekötnivalóm.


Sok puszi, további jó blogolást:










1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát :) bevallom a design nem az erősségem és sajnos nem is lesz az. Megpróbálok javítani rajta és meglátjuk mi lesz :)

    VálaszTörlés