2015. január 11., vasárnap

Kritika - The Blast


LINK : X

Design 

 Őszinte leszek. Sajnos nem nyerte el a tetszésemet. Nem tudom, saját munkád - e. Akkor el is mondom, mi nem tetszett benne.
Nos, a sablon túl széles a fejlécedhez képest, és ez így nem néz ki túl jól. A fejléc jobb oldalán ugyanis folytatódik a fekete háttér, le kéne venni a szélességből.
 A fejléc igaziból tökéletesen tükrözi a történetedet, ezzel nincsen gond. Talán annyi, hogy a formátuma .jpg, ezért nem valami jó a minősége. Kicsit pixeles.
 Ez a fajta sablon nekem sohasem tetszett, amit alkalmaztál (ez mondjuk az én egyéni szocproblémám), mert szerintem ha kettő modulsáv van, az úgymond összeszorítja a bejegyzéses részt.
 A modulsávba pakoltad ki a könyveidet, szerintem ez nem túl jó ötlet. Egy külön menüpontban sokkal jobban mutatna mind. Így eléggé zsúfolt hatást kelt. A másik oldalon kicsit furcsa ez a szövegdoboz megoldás, de - végül is - ebbe nem kötnék bele. 
 Én azt ajánlom, rendelj valahonnan egy teljes design-t, mert sokan első ránézésre ítélnek, és a külső nagyon nagy szerepet játszik egy blog felépítésében.



Történet


Nem mondhatjuk rá, hogy sablonos lenne. Nagy a fantáziád, és ezt már akkor is láttam, mikor megnyitottam a blogodat, rengeteg történetet, verset írsz. Piros pont. Azért is jár a dícséret, mert magyar helyszínen, magyar szereplők, magyar bandáért rajonganak. Semmi One Direction, vagy 5SOS. Színtiszta rock a Tankcsapdával. Összességében a történeted nem is rossz, sőt. Kicsit gyorsan követik egymást az események, de izgalmas, és cselekménydús. Nincs benne unalmas rész, amit átgörgetnék, mert éppen a főhős eltűnt pasiját siratjuk szenvedés lenne benne. Pörgős, olyan, amilyet szívesen olvas az ember. Mármint az, aki szereti ezt a stílust.
Az elején nagyon rövid részeket írtál, de szerencsére a végére már meghosszabbodtak az egyes fejezetek terjedelmei. És fejlődtél is. Nem is keveset.
 Dícséret.



Fogalmazás/helyesírás

-Párbeszéd


H E L Y T E L E N

"- Házi nyúlra nem lövünk! Te mondtad.- vont vállat David- Úgyhogy nem járunk.- közölte, majd felém fordult.- Gyere, keresek neked a szobámban egy pengetőt.- azzal kitessékelt maga előtt."


H E L Y E S

- Házi nyúlra nem lövünk! Te mondtad - vont vállat David - Úgyhogy nem járunk - közölte, majd felém fordult - Gyere, keresek neked a szobámban egy pengetőt. - Azzal kitessékelt maga előtt.


Ha párbeszédet írsz, és gondolatjel következik, nem írunk pontot a mondat végére. Viszont, ha írsz, és egy új cselekményt kívánsz leírni mondta, szólt kiáltott stb. szavak nélkül, mint például:

- Gyere, keresek neked a szobámban egy pengetőt. - Azzal kitessékelt maga előtt.

Itt írhatsz pontot, de a gondolatjel után már nagy betűvel kezdd a mondatodat.


Ezenkívűl néhol akadtak helyesírási hibáid, de nem vészesen nagy mennyiségben. 





Sok puszi, további jó blogolást :

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát!:)
    A design épp most készül, így ezzel már nem lesz gond, illetve a könyveket is átszelektálom majd:) Az elején telefonról írtam, és emiatt eléggé rövid, hibás részek kerültek ki a kezem alól, de szerencsére miután megkaptam a számítgépemet, azóta ezen tudtam változtatni.

    Mégegyszer nagyon szépen köszönöm , és engedelmeddel ( ingyen reklámmal a forrás megjelölése miatt) kitenném a blogra is a kritikát! :)
    Ölel, Bee

    VálaszTörlés
  2. Ugyan, nincs mit!
    Megnyitottam a blogodat, a mai napon is, és...hű, le a kalappal, nagyon szép a design! ;)

    VálaszTörlés