2015. január 9., péntek

Hatalmas újrakezdés - Sky Agnessa

Sziasztok. 


Nem is tudom, mit mondhatnék. Az utóbbi pár napban elszabadult a pokol - az eddig ügyesen lehúzott függöny felnyílt, és tanúi lehettetek egy nagyon csúnya vitának. Tudom. És rettenetesen sajnálom. Szégyellem magam mindenki nevében, aki résztvett ebben a dologban. Én is ugyanúgy WBD admin vagyok, mint a többiek, úgy érzem, én is felelőséggel tartozom eziránt.
A jó csapat olyan, mint egy kirakósjáték - több, különböző darabkából épül fel valami csodálatos, és különleges alkotás. A mi puzzle-nk négy darabos volt, de sajnos három darab nem illeszkedett egymáshoz, így nem alakult ki semmi, és szétestek a kirakós darabkái. Nem működött a munka.

 
 Olvastam a kommenteket, bár már túl későn. Sokan szidtak minket, le is iratkoztak páran a blogról. Me
gértem a kiakadásotokat. Mégegyszer nagyon sajnálok mindent, és azt is, hogy ennek a szerkesztő - háborúnak áldozata is lett: Stephanie és Melora többé nem adminok az oldalon. Megbeszéltem velük, és sajnálattal, de elfogadtam döntésüket.
Viszont még felcsillant számomra a remény. Sokat gondolkodtam, mit is kéne tennem, mivel seperhetném fel a romokat. Végül a teljes újraindításnál maradtam. Összeszedtem magamat, és rájöttem, hogy Titeket, Olvasókat nem foglak soha ilyesmiért cserbenhagyni. Én szeretem ezt csinálni, és Hanna is, aki bár csúnyán viselkedett, ezt Ő is bevallotta. Mi ketten most összefogunk, és megújult erővel, néváltoztatással, és vadonatúj design-nal egy replay-t szavaztunk a blognak.
Ugyanúgy lehet rendelni, hozunk bejegyzéseket, semmi sem fog változni, sem a színvonal, sem a lehetőségek. A Wings Blog Design mostantól Fairy Blog Design, és ígérem, ilyen kavalkád soha többé nem fog előfordulni.

Nagyon szeretünk titeket.

Sok-sok puszi Sky Agnessa nevében 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése