2014. november 12., szerda

Blogajánló - Stephanie P.

Na,mivel már rég volt blogajánló,ezért úgy döntöttem most írok nektek egy ajánlót a blogomról!Akit érdekel nézzen be,érdekes a történet.Magam fordítom.Jó olvasást!
Ui. trágár kifejezések vannak benne,ezért saját felelősségre olvasd!

                                                Dark - Liam Payne Fanfic.

Ott hagytam őket.Egyáltalán nem vagyok fontos a számukra.Elszöktem otthonról.Nincsennek érzéseim.Soha senkit se nem szerettem...Belekeveredtem egy rossz társaságba.Megismerek egy gyilkost,és egyben egy maffia vezérét.Liam Paynet.Ezt a srácot annyira útálom.És ő is engem.Mindennap más nőkkel van,játékszernek használja őket.Végül rájöttem,hogy nagyot tévedtem.És ő is...Egymást szeretjük.(Igaz,erre később derül fény,de inkább leírom)Megpróbáljuk közösen kijavítani a hibáinkat,és Liamet jó útra téríteni.
Vajon mikor lesznek együtt mind a ketten?A történetben kiderül!Csak végig kell olvasnod! c:

Remélem tetszett!Ne felejtsetek el bekukucskálni! :33




Xoxo,
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése