2014. november 13., csütörtök

Kritika #23 - Sky Agnessa

Kritika #23 - Good Girl or Bad Girl


LINK X




Design és fejléc : A fejléc elnyerte a tetszésemet, szépen el vannak mosva rajta a képek, nincs agyonzsúfolva képekkel, igazán ízléses munka. A design is hozzá hasonlóan egyszerű. Nem rossz az összhatás, de nekem hiányzik valami. Talán valami különleges, ami egyedivé teszi - ez alatt most lehet a profi HTML kódos megoldásokat érteni, de én mégsem erre gondoltam. Nekem kicsit túl egyszerű, de legalább a színek harmonizálnak egymáshoz. 


Történet : Az alapötlet még nem nevezhető sablonosnak, de már láttam. A rosszfiú, az átlagos lány, majd a közös kalandok. De ha tovább olvassa az ember, mégis rájön, hogy ez egyedi. Az a jó tulajdonsága van a történetnek, hogy mered elereszteni a fantáziád, és bele tudsz szőni olyan eseményeket, amiktől nem is tűnik amolyan "már láttam" sztorinak. Érdemes követni a történeted, mert rendezett, nincsenek összezsúfolva a szálak, és a sztori sem elcsépelt... Nekem tetszik, én azt mondom, vezesd a történetet továbbra is így!



Fogalmazás, íráskép : A fogalmazásoddal ki vagyok békülve, teljesen rendben van. 
A történetet, ha sorkizártan írnád, szebb lenne a külalak. Így eléggé kusza. Ezenkívűl nincs gond. Kivéve annyi, hogy beleestél a bloggerek egyik közkedvelt gödrébe. A gondolatjelek előtt SOSINCS pont!


- Nálad sokkal idősebb. – vigyorodott el. – De különben huszonnégy.

Helytelen!

- Nálad sokkal idősebb vigyorodott el De különben huszonnégy.


Helyes!


Ehhez csak kis odafigyelés és átolvasás kell, de menni fog. 


 Összefoglalva : Valami kis extra a design-hoz (nem kell nagyra gondolni)
                          Továbbra is rendezett történetvezetés
                          Sorkizárt írás
                          ▲ A pontokkal és gondolatjelekkel vigyázz!




Sok puszi, további jó blogolást kíván :



















1 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Köszönöm szépen a kritikát!:)
    Örülök, hogy tetszett a történet és megpróbálom megfogadni a tanácsaidat!!:)

    VálaszTörlés