2014. november 27., csütörtök

Deviantart sablon beillesztése egy blogba

Helló!
Az utóbbi időben elég kevésszer jelentkeztem,tanulás miatt.Nagyon nehéz a 6.,rendegeteget kell tanulnom,mert szinkitűnő vagyok(és szeretnék az is maradni.)Mostanában be-bekukucskáltam a blogba,és láttam,hogy elértük a 27. feliratkozót(amikor feljöttem 24 volt :D)!Nagyon szépen köszönjük nektek,hogy ennyire érdekel titeket a bloggerinák világa!♥ Amikor meghoztam nektek az egyik design átalakítást,Holly kérdezte,hogy kitenném e a kódot....Nos,ehhez a Designhez nem kód megy,hanem egy sablon,amit le kell tölteni,majd feltenni a bloggere.Mivel ezt így kommentben nem tudtam bemutatni,tutorialban hoztam nektek!
Amennyiben nem voltam világos,vagy esetleg kéne segítség,hagyjatok komit!^^
*A sablonokat a deviantART-on találhatjátok!Nem mindegyik remekmű,de azért tudok egy párat,aki nagyon jó készítő: Carllton és SzablonyJill...most csak ennyit,de oldalt a weboldalon tudtok még 1000 szépet találni!*
Akkor nem is szaporítanám tovább a szót! :)


1. Kattints IDE!

2. A Devianatart keresőjébe írd be,hogy Szablony(mert másként nem fogadja el,pl. sablons stb..),majd kattints a kereső gombra.






3. Most válassz ki egy neked megfelelőt.Ez eltarthat egy ideig,mert sok gyönyörű van belőlük.( c:)





4. Amikor ezzel megvagy,akkor most kattints a DOWNLOAD-ra!Figyelem!Fontos,hogy ne RAR,PNG,GIF vagy akármi más fajta legyen!Mert ha nem ZIP,akkor lehetetlen betenni!!Ezt vedd figyelembe,mielőtt letöltöd a sablont!





5. Most a letöltéseknél láthatod,hogy egy fájlt töltöttél le.Ezt most meg kell nyitnod,és a template iratot vedd ki a kezdőképernyőre.





6. Most menj fel a bloggere.

7. Miután bejeletkeztél,válaszd ki a megfelelő blogot,amelyikre a sablont teszed.Ha ezzel megvagy,menj a SABLON-ra,és ott menj rá a Biztosági Mentés/Visszaállításra!*
        

*Mi is az a Biztosági mentés?
A biztonságos mentés arra szólgál,ha előzőleg valamit elbabráltál volna a kóddal.Oda kattintva le tudjátok tölteni az előző sablont,ha valami el lenne rontva ezzel a sablonnal,vagy esetleg nem jönne be neked.Ezután bármikor tudod cserélni a sablont.Főképp azok,akik nem nagyon értnek hozzá...



 

8. Ha ezzel megvagy,először feltétlenül töltsd le az előző sablont!Ezután töltsd fel a templatet(sablont),amit kitettél a főoldaladra a gépeden.Ha mindent megcsináltál,akkor kattints a feltöltés gombra.

*Megtörténik az ilyesmi...
Visszatérve a letöltésre.A látszat néha,csal!A devinatartról RAR-os sablont töltöttél le,de amikor feltöltnéd....hoppá....hibás a formátum.Ilyenkor vigyázzatok!És arra is,hogy néha történik meg.Sajnos akkor másik sablont kell keresned...

 
9. Feltöltés és kész is! :D

Nem nehéz,ugye? :)



Kérdezzetek bátran,nem harapok! :DD

Xoxo,

Stephanie xx

5 megjegyzés:

  1. Szia!^^
    Nagyon hasznos volt ez a bejegyzés, mert ilyet még senki másnál nem láttam, és végre én is fel tudom tölteni a jó kis sablonokat! *-* :D

    Köszi! :)

    Egy kérdésem lenne! Ha a fejlécet meg akarom változtatni, azt, hogy tudom? Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én leakartam tölteni, de azt írja ki, hogy meg kell vásárolnom valami WINRAR-t?
    Ezt hogy kell érteni?
    A válaszodat előre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. A deviantart keresője azért csak "szablony"-t fogad el, mert a feltöltők lengyelek. A sablon lengyel megfelelője a "szablony". Egyébként hasznos cikk. ;)
    És Vidák Ivettke: a WINRAR tömörítő és kicsomagoló program, ahhoz, hogy a letöltött fájlokhoz hozzáférj, szükséged van rá. Ha jól tudom, akkor freeware (vagy legalább shareware), szóval le tudod tölteni a netről. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm! Hasznos volt!! <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm! Minden nagyon szépen működik! Évek óta próbáltam megcsinálni, megkérni valakit, hogy segítsen, de ez a poszt mindent megoldott :)

    VálaszTörlés