2014. november 30., vasárnap

Winter is here!

Igaz,még csak November 30,de holnap már December 1,és nekem az már télnek számít! :3
Gondoltam hozok nektek képeket,gifeket,blogháttereket és inspiráló  képeket a téllel kapcsolatban!
Tudom,nem ide tartozik,de ki decemberi?Mert én igen!15.-én születtem :D
Nem szaporítok tovább egy szót sem,a kpek beszélnek magukért... :)


                                                 Képek:























                                   Gifek

                                                               Csak ennyit találtam!







                              Bloghátterek









                    Inspiráló képek felirattal









Remélem találtatok magatoknak valami hasznosat,pusszancs:

 

Stephanie P.

2 megjegyzés:

  1. Tyű,ezek nagyon szépek!Nagyon szépen köszönöm,hogy gondoltál a téli képekre!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszenek,és hasznát vetted őket! :) ♥
      Természetesen,hisz télen születtem :D :3

      Törlés