2014. november 24., hétfő

Kritika #24



 Kritika - Jeges Érintés


 
LINK : X


Design : Mondhatni tökéletes. Aprólékosan kidolgozott, igazán precíz munka. Gratulálok a készítőjének, hiszen gyönyörű lett. Ez sokat dob a nézettségen is, hiszen egy szép külsejű honlapon mindenki ottragad pár percre. Talán annyi a "hiba", hogy a fejléc szélét bele lehetett volna mosni a háttérbe, így lenne teljes az összahtás - de ez nem von le a szépségéből.
A modulok sorrendjébe bele tudnék kötni. Az ismertetőt feljebb raknám, a chat-et viszont lejjebb, az nem annyira "alapmodul". ettől függetlenül minden rendben van.


Történet : Amikor belekezdtem az olvasásba, elkapott a Twilight-feeling. De kiemeléném, hogy csak akkor, amikor belekezdtem. Utána annyira elkeveredett a történet, nekem a fantasy-s irányba, hogy megkönnyebülten borultam le a monitor elé. Egyediség. Ez benne van a történetedben, gördülékenyen haladsz, bár néha kicsit hirtelenek a történések, a cselekmények. Ez viszont kijavítható hiba, mert amúgy a sztorit szépen vezeted, szerintem, ha kiadnák könyvben, sikeres lenne! Csak így tovább!


Fogalmazás/helyesírás : A fogalmazásodba nem tudnék belekötni, bő a szókincsed, és jól is használod azt! A helyesírásodban sem találtam hibát, szép az írásképed, gratulálok!



Összefoglalva :   Modulok sorrendje
                         Kerüld a hirtelen váltásokat
                            +feliratkoztam...;)


Sok puszi, további jó blogolást : 




 



1 megjegyzés:

  1. Drága Sky Agnessa!

    Először is szeretném megköszönni, hogy elvállaltad a kritikaírást. Nagyon boldoggá tettél vele! :) Továbbá jól estek a dicsérő szavaid! A fejlécet nem én készítettem, egy kész sablon volt a design, így nem tudok változtatni rajta. A modulok sorrendjén kicsit variáltam, ha megtennéd és ránéznél, megköszönném....... A chatet ennél lejjebb nem szeretném tenni, talán nem zavaró, ha ott van, ahol jelenleg. Az ismertetőt legfelülre tettem - ahogy javasoltad. Örülök, hogy ennyire elnyerte a tetszésedet a történetem, s hogy úgy gondolod, könyvként sikeres lenne. Meghatódtam a szavaidtól, de komolyan! Jó érzés, hogy teljesen hibátlannak tartod mind a fogalmazásomat mind a helyesírásomat. A hirtelen váltásokra egy előző kritikaíró felhívta a figyelmem, így duplán igyekezni fogok, hogy áthidaljam az effajta hibákat..... Köszönöm, hogy feliratkoztál, remélem, figyelemmel kíséred a történetem!

    Legyen további szép estéd!
    Puszi, Arika

    VálaszTörlés