2014. november 11., kedd

Rendezett képek #3

Hey!
Tudom,régen jelentkeztem.de voltak rendeléseim és azokkal foglalkoztam!Most meghoztam a megrendelt rendezett képeket,remélem megfelel a rendelőnek!Az imént gondolkoztam,hogy az utóbbi időben egy lánytól(nem írom le a nevét) nagyon kemény kritikákat kapok a munkáimról..Nem tudom mi a baj velük...de azt üzenem,hogy ne üsse  bele mindenbe az orrát!(bocsi,ha vitát nyitok).
Ui. Remélem mindenkinek tetszik az új menüstílus!Nézzetek be ide-oda,mert sokmindent írtam le oda nektek c:

Na,akkor itt is vannak:









Hamarosan ismét  jelentkezem:

4 megjegyzés:

  1. Szia! Alapvetően jól szerkesztesz, a lány baját nem értem, de emelett nem tudtam elmenni :) Ezek nem rendezett képek, hanem egyforma effektes portrék :) Érted, a rendezett attól rendezett hogy egyforma méretre van vágva, de ez sajnos egyenlőtlen :(
    Nem sértésből szánom a sorokat, csak gondoltam ezt így elmondom azért, nehogy később érjen csalódás :) Mondom, amúgy meg tök tehetséges vagy :D már várom hogy akár egy egész desiignt elkészíts :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Köszönöm szépen.Nos,nemrég kezdtem az ilyesmivel foglalkozni,de azért köszi a "figyelmetetést".A jövőben odafigyelek az ilyesmire c:
      Nemsokára designeket is hozok a számotokra :))

      Törlés
  2. Szia!
    Még csak most találtam meg a blogod és nem valószínű hogy megnézed amit írok.
    Csak gondoltam szólok,hogy a második képen nem Tyler Posey van hanem azon is Dylen O'Brien,hacsak nem a háttérben elmosodott alakra gondolsz.Meg a Poseyt nem ugy kell írni,hogy Poser.
    Én sem bántásnak szánom csak Teen Wolf rajongó vagyok.

    VálaszTörlés