2014. november 8., szombat

Selena Gomez - The Heart What It Wans

Sziasztook!Tudom,most nézitek vajon mi is ez itt...Hát,ez egy ilyen kis "ajánló" Selena új zenéjéről! :) Olvassátok el!




Selena 2 nappal ezelőtt kiadott egy teljesen új stílusú zenét.Aznap,amikor Selena kiadta legújabb zenéjét(The  Heart What It Wans) feltett egy képet a twittere,ahol "dicsekedett" rekordjával.Megdöntötte a toplista 1. helyét.Igazából,amikor meghallottam,hogy új zenét ad ki,én teljesen másra gondoltam.Valami happybbre,mint pédául a Birthday.De a végén nagyon megtetszett a zene.Nos,nézzük a tartalmát:

Selena kisírt szemekkel beszél nekünk arról,hogy a fiút akit szeret,ő miliószormegbántotta,és megalázta,és hogy az ő szíve ennek ellenére is még mindíg kívánja.Nem igazán szeretném felfedni az illető nevét,akinek szól a dal,viszont ha jobban megértitek a dal szövegét,rögtön kapcsoltok,hogy ki is az.Végül is az a fontos,hogy nektek mennyire tetszik a dal.Ha meghallgatjátok a zenét,azonnal meg is kedvelitek.Főleg a Selenátorok(pl.én :D).Szerintetek megéri,hogy tényleg a toplista tetején legyen? 


 Tudom,elég meglepő,hogy én hoztam nektek az ajánlót,ami valójában nem is ajánló,hanem szerettem volna bemutatni nektek ezt a kedves kis "balladát"!:♥



Hamarosan jelentkezem:

 

1 megjegyzés:

  1. Jaj,nagyon szeretem ezt a zenét!♥♥
    Köszönöm,hogy voltál kedves kitenni,és tudatni a Selenátrokkal:)

    Puszi,
    Névtelen xx

    VálaszTörlés