2014. augusztus 6., szerda

Chat Blogra

Sziasztok!Ma egy kis segítséggel jöttem azoknak,akik nem tudják "beilleszteni" a blogjukba a Chat funkciót!Ezentúl minden nap segítséggel jövök,te esetleg írhatsz komit,hogy mit nem tudsz beállítani,és ha én tudom kiteszem képekben lépésről-lépésre!Na akkor kezdjük is! :)

1. lépés: Regisztrálj,vagy jelentkezz be! (a képen bekarikáztam hol kell regisztrálni,akinek nincs C-box fiókja)

2. lépés: Ha bejelentkeztél,akkor nyomd meg a "Publish" gombot! 



3. lépés: Most görgess le egy kicsit,és másold le ezt a kódot szőröstül-bőröstül! :)



4. lépés: Irány a blogger!(Ha nem vagy bejelentkezve jelentkezz be)

5. lépés: Elrendezés-----módul hozzáadása------HTML/Java Script  (Mindenesetre megszámoztam a sorrendet,hogy ne kavarodj össze)





6. lépés: Bemásolod a kódot,elmented,és kész is! :D

Remélem segítettem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése