2014. augusztus 15., péntek

Zeneajánló #1

Sziasztok! Már régóta megálmodtam ezt az új rovatot, mivel nagy zeneőrült vagyok, de csak most indítom el. A lényege az lenne, hogy minden héten három zenét fogok hozni nektek, ami az én lejátszómon biztosan megtalálható, vagy esetleg nagyon felkapott. A három zenéről rövid véleményt is írok.
 Minden héten három dalt hozok, mint az már említve volt, de az nem, hogy ti is ajánlhattok zenéket. Itt, kommentben, vagy akár chatben fogadom el azokat a dalokat, amiket szeretnéd, hogy kirakjam. Nos, nem is húznám tovább az időt, íme az e heti zenekavalkád!



Dropgun - Amsterdam

 



Aki szereti az electro műfajt, biztosan a YouTube-on első útja a Spinnin Record's csatornájára vezet. Én nagyon szeretem ezeket a zenéket, és jelenleg ez a kedvencem. Kicsit "írnépzenés-beütéses", de nekem annyira tetszik, hogy van, hogy egymás után ötször is megnyomom a replay gombot. A műfaj kedvelőinek ajánlom elsősorban, de gondoljatok csak Martin Garrix - Animals című single-jére : mindenki hallotta már szinte, nem csak az electro rajongók.:)


Sam Smith - Stay With Me



Szerintem nagyon szép dal. Mindig is szerettem Sam Smith-et, és ez a dala kíválóan sikerült. Jól lehet rá sírni, ha esetleg úgy hozza a sors, de egyben megnyugtat. Tényleg, nem tudok mást hozzáfűzni : aki még nem hallotta, azonnal hallgassa meg.


 

Pharrell Williams ft. Miley Cyrus - Come and Get It Bae

 


Egy vidám dal, amolyan Pharrelles. Nagyon szeretem ezt a dalt, vidám a kisugárzása, és amint meghallod, mosolyogni kezdesz. Először meglepődtem, hogy Miley Cyrus hogy fog ebben a dalban remekelni, de kellemesen csalódtam. Tényleg jó kis single, mindenképpen hallgassátok meg.







Ennyi lett volna, ezek lettek volna a dalok. A javaslatokat, vagy véleményeket kommentbe és chatbe kérem.:)


Sok sok puszi:     




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése