2014. augusztus 29., péntek

Kritika #12

Ismét én!Nagyon szépen köszönjük a 10 feliratkozót minden manónak az összes szerkesztő nevében!Gondoltam hozok egy kritikát!Jó olvasást! xx


                                                               Intricate - Bonyolult

Kinézet: Hát szószerint nekem  fejléc nem nagyon tetszik.A betűtípuson változtattam volna,meg a cím nagyságán,és elhelyezésén.Ahogy nézem az alapot,rózsa van hátulról.Szerintem az alap választás sem volt az igazi.Egy tanács: Ne googleról szedd az alapokat!Keress a Deviantart-on,ott rengeteg gyönyörű textúrát találsz.A modulloknál lenne mit javítani,én a menükódot ajánlom,vagy csinálld meg fennt a fejléc alatt a menüpontokat(Főoldal,szereplők..stb..)!A háttér túl csíkos,szerintem nem illik a fejléchez,és magához a bloghoz sem!

Történet: A történettel nincs semmi bajom.A fejezeteid mindíg hosszúak és érdekesek.Csak próbálj meg max.3  képet tenni a bejegyzésbe.Mert ez a sok szöveg mellé amit írsz 2 képet teszel!

Fogalmazás/helyesírás: A történetet olvasva,nem találtam hibákat,aminek nagyon örülök!

Puszi,és további sok sikert a bloggal!

Xoxo,

Tiffany

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése