2014. augusztus 20., szerda

Könyvajánló #1

Sziasztook!

Mivel Agnessa csinált most egy Zeneajánlót, ezért gondoltam lehetne egy Könyvajánló is. Rákérdeztem, és bele ment! Minden héten 2 könyvet hozok (rövid ismertetővel). Nem is húzom tovább a szót.



Biztos sokan ismeritek Jamie McGuire-t. Én csak ezt az egy könyvét iserem, de ebből is látszik, hogy fantasztikus író. Meg van benne minden, érzelmek, veszély, szerelem, bizonytalanság! Minden, amiről tudni lehet, hogy ez egy fantasztikus könyv! A történet elég egyszerű:


Az új Abby tökéletes. Nem iszik, kerüli a káromkodást, a pólói kifogástalan rendben sorakoznak a szekrényében – azt hiszi, elegendő távolság választja el a múltjában rejlő sötétségtől. De amikor megérkezik a legjobb barátjával, Americával a főiskolára, az új élet felé vezető útja gyorsan megváltozik.


Travis izmos testét tetoválások borítják, tipikus laza srác, azt testesíti meg, amire Abbynek szüksége van – és amit szeretne elkerülni. Abby távolságtartása felkelti a kíváncsiságát, és cselhez folyamodik egy egyszerű fogadás segítségével: ha ő veszít, önmegtartóztató marad egy hónapig, ha Abby marad alul a játszmában, Travisnél fog lakni ugyanennyi ideig. Travis nem is sejti, hogy a párjával hozta össze a sors, akármelyikük is nyer.

Szerelem és játék keveredik a népszerű írónő, Jamie McGuire regényében, amely a fiatal olvasók körében nagy népszerűségre számíthat. Ne hagyd ki, játszd meg te is a tétjeidet! Szerinted Abby nyer vagy Travis? Vagy ebben a játékban nincsenek vesztesek?






Kevesek számára lehet újdonság ez a könyv, de nekem ez a kedvencem ezért gondoltam megemlítek róla néhány szót! A történet itt már kicsit bonyoúltabb, mint az első két részben! Sokkal több benne az akció, az események egyre bonyolúltabbak és szívszorítóbbak lesznek! Megkell hagyni amikor én olvastam, a csalábom szerint annyit lehetett láttni, hogy ülök a kanapén, a kezemben szorongatom a könyvet és sírok! Mély érzelmeket váltott ki belőlem ez a könyv, mert egyszerűen olyanok hallnak megbenne akikre vagy nem számítottam, vagy éppen a kedvenc szereplőm volt! Suzanne Collins-tól még sosem olvastam, de olyan fantasztikusan írja le at eseményeket, azt hogy mit gondol Katniss amikor valaki meghal (nem mondok semmit, olvásátok el), egyszerűen beleszerettem amikor a sorokat olvastam. Egy kis ízelítő:


Bár minden ellene szólt, Katniss Everdeennek kétszer is sikerült élve kikerülnie az Éhezők Viadalából. Túlélt minden megpróbáltatást, de még mindig nincs biztonságban. Mert a Kapitólium bűnbakot keres a lázadás miatt. Snow elnök pedig egyértelművé tette: Kapitólium haragja elől senki sem menekülhet. Sem Katniss családja, sem a barátai, sem pedig a 12. Körzet lakói. De közeledik a végső forradalom ideje. Amikor a nép végre szembeszáll a Kapitólium zsarnokságával. És ebben a forradalomban Katnissnak döntő szerepe lesz. Az ő bátorságától, kitartásától és eltökéltségétől függ Panem jövője. Mert ő a kiválasztott. De maradt-e elég ereje hozzá, hogy megvívja az utolsó, mindent eldöntő harcot?

Remélem segítettem, abban, mit olvasatok! Jövő héten újabb két könyvel jelentkezem, addig is

Sok-Sok puszi:  

                                                                      Hannah Firry 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése