2014. augusztus 28., csütörtök

Kritika #10

Hellóó! :D 
Mivel rég volt kritika,gondoltam hozok egyet!

                                                               Dream Come True

Kinézet: Tyű!Nagyon tetszik!Szerintem nagyon ötletes a fejléced,meg minden,de ott ent az a lány kép nem illik ide.Elég 2 Liam-os kép,és egy karakter.Nagyon jól megoldottad a cím betűtípusát,ésazt is,hogy 3x tetted rá a címet különböző árnyalatokban!A háttér illik a fejléchez.Csak a menüpontok betűtípusán változtatnék egy icipicit!

Történet: Érdekes a történet!Hosszú és bő részeket írsz!Nem találok szavakat a történetre!

Fogalmazás/helyesírás: Szerintem minden a legnagyobb rendben van,mivel nem találtam hibákat!Nincsennek szóismétlések!

További sok sikert a bloghoz! :')


2 megjegyzés:

  1. Kedves Tifani!
    Köszönöm, hogy szántál rám időt és írtál nekem egy kritikát. Igazán őrülök, hogy tetszik a blogom és megfogadom a tanácsod, miszerint változtassak egy kicsit a betűtípuson. :)
    Ölel téged: Szandra

    VálaszTörlés