2014. augusztus 26., kedd

Ötlet+Rossz hír

Halihóó! :D Bocsánat,hogy 2-3 napig nem voltam,de másik bloggal foglalkoztam,amivel meggyűlt a bajom.:/ Hoztam nektek egy kis ötletet,ami szerintem mindenkinek tetszene!Na akkor kezdem is:

Gondoltam,hogy készíthetnék egy olyan bejegyzést,amiben Blogokat hozok,olvasásra.Kilinkelném a legjobb blogokat,külön-külön kategórijában.A fanfictionoktól a fantasy kategóriáig rengeteg blogot olvashattok a bejegyzés segítséggel.A bejegyzést legkésőbb csütörtökön hoznám!Aki benne van,az ki is linkelheti a blogját,hogy felkerüljön a bejegyzésbe!

Most akkor a rossz hír:

Holnap elutazom.Csütörtökön jövök vissza.Valószínűleg holnap nem jutok géphez,de ha igen,akkor csak 3o percre.Amint haza jövök,rohanok a WBD oldalára,és jelezni fogok nektek!
UI. Ma még posztolok.. :)


Xoxo,

Tifani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése