2014. augusztus 10., vasárnap

Kör PNG készítése + Köszöntő az új szerkesztőnek


Sziasztook drágaságaim!Meghoztam a mai helpet!Mivel ugye tegnap hoztam pár kör PNG-t,így most úgy gondoltam nektek is bemutatom a készítését!Remélem segítettem,ha nem értesz valamit,írj mert én még nem ettem embert! :D  

1. Katt---> IDE

2. Kattints a Create New Image-ra!


3. Most pipáld ki a Transparent-et!Ha végeztél,kattints az OK-ra!



4. Most menj a Layer menüpontra,és nyiss meg egy képet!Ezt úgy teheted meg,hogy válaszd ki az Open Image As Layert,vagy ha nettről akarsz megnyitni képet,akkor az Open Image As URL-t válaszd ki!


5. Ha megnyitottad,akkor válaszd ki azt a szaggatott téglalap alakú képecskét,és az oldal tetejénél válaszd ki a kőr formát!(segítség a képen)



6. Most vágd ki a karakter fejét!De előtte formáld meg neked tetszően a kőrt!


7. Most menj az Edit menüpontra,és válaszd ki a Copy opciót!


8. Miután ez megvan,most menj a File menüpontra,majd válaszd ki a New Image opciót!Majd ismét kijön az az ablak,ami az elején.Ismét pipáld ki a Transparent-et,és a méreten ne változtass semmit még akkor se ha nem olyan,mint az előzőn!Majd kattints az OK-ra!



9. Most menj ismét az Edit menüpontra,majd válaszd ki a Pastet,és a kőr ott is lesz az új lapodon!


10. Most pedig mentsük el!Ezt úgy kell csinálni,hogy ki ikszeled az ÚJ lapot,és kijön egy szöveg,és te a Yes-re kattintasz.Majd elvégzed a kitöltendő helyeket!Nagyon légy óvatos!Ki kell választani milyen formátumban szeretnéd elmentni a képet!PNG vagy JPG,stb..!A PNG-t válaszd!A qualitit pedig tedd 100% -ra!Miután elmentetted,nyisd meg,hogy hogyan néz ki! 




A végén így néz ki:


Remélem segítettem mindenkinek!Ha valamit nem értesz(még 1x mondom) nyugodtan kérdezz! :)
És most,a várva várt pillanat,szeretném üdvözölni az új szerkesztőtársam!

Üdvözöllek kedves szerkesztő!^^

Szia kedves szerkesztőtárs!Sok szerencsét kívánok a blog szerkesztéséhez!Nem vagyok veszekedőtípus,de ha szeretnéd,tarthatnánk a kapcsolatot Email-en!Még 1x gratulálok,hogy bejutottál ide,és hogy szerkesztő lehetsz egy ilyen klassz blogon!Puszi:

Pataki T.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése