2014. augusztus 29., péntek

Kritika #11










Design: Nos... Az igazat megvallva nekem annyira nem tetszik. Túl szürke. A fejlécen nincs túl sok dolog : egy fejlécalap, rajta egy felirattal. Szerintem rendelj egy design átalakítást, amit mi is vállalunk, akár tőlem is kérhetsz. Sok blog néz ki így, és ez unalmas... A modulsávban alig van valami, szerintem gifek, vagy egy chat igazán feldobná. Nem azt mondom, hogy borzasztó, de lehetne jobb is.

Történet: Maga az alapsztori annyira talán nem egyedi, hisz a Hamupipőke modernkori feldolgozásaiból Dunát lehetne rekeszteni. Blogba viszont még nem olvastam, bár hasonló "szüleim nem élnek, a nevelőanyám meg bánt" biztos van valahol. Ettől eltekintve ez tényleg modern, kicsit tinis felfogású, ami jó pont a dologban. Nekem tetszik, elolvasgatom, de akik nem szeretik ezt a stílust, azoknak elfelejthető lehet... Én feliratkoztam, érdekel a folytatás, ez onnan jöhet, hogy én kifejezetten imádom az ilyesmi történeteket, szóljon az bármiről.

Fogalmazás/helyesírás: Meg vagyok vele elégedve, kicsit sok a párbeszéd. Nyugodtan merd elereszteni a fantáziád, képzeld magad Kynareth helyébe, és szárnyalj a történettel! Írd le bővebben, amit érez, amit gondolhat. Helyesírási hibáid nincsenek, legalábbis sok nincs.


Összegzés: Új design, és élj a sztorival! Amúgy nincs vele különösebb gond.


Sok puszi, további jó blogolást:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése