2014. augusztus 5., kedd

Elegem van - avagy Linden Sky kilép

Igen, ez az, aminek látszik, elérkeztem addig a bizonyos pontig, hogy nálam is betelt a pohár. Tudjátok, azért kezdtem el szerkeszteni, mert sok helyen láttam, hogy ráférne az emberre egy kis segítség, és mert néhány helyen láttam, hogy inaktív a rendelés. Ezért elhatároztam, hogy szerkeszteni fogok, másoknak segítek, ha kell, de elegem van! A rendelési útmutatóba le van írva minden fontos adat, aminek szerepelnie kell az emailben, de még mindig vannak olyanok, akik erről megfeledkeznek. És azután jönnek azok a levelek: "Jaj, mikor lesz mér készen a fejléc és a design, már nagyon várom, remélem eltudtad készíteni!" Ez az a levél, amiktől frászt kapok. Nem bírom ezt már tovább csinálni, főleg ez még csak a levelek java, mert ennél vannak sokkal durvábbak, amiket nem szeretnék ide leírni. Szóval a mai naptól kezdve Linden Sky kilép a Wings Blog Design - illetve a szerkesztésből is - világából, sajnálom lányok, hogy így rátok uszítok mindent, de egyszerűen már nem bírom tovább. Elegem van! Tényleg, nagyon - nagyon sajnálom lányok, higgyétek el, nem így terveztem ezt az egészet, de egyszerűen... nem bírom! De olvasóként maradok, csak már nem fogok szerkeszteni, szóval nyomon fogom követni a blog eseményeit!

Legyetek rosszak...

Linden Sky

2 megjegyzés: