2014. szeptember 25., csütörtök

100 kérdés

Sziasztook!

Ilyet még nem nagyon láthattatok ezen a blogon, de gondoltam megcsinálom és ha a többiek is benne vannak akkor lehet ők is.

1. Milyen telóm van?

Most sajnos nincsen, mert tönkre ment:(

2. Van e testvérem?

Van, 3 nővérem:))

3. Szerelmes vagyok?

Nem (na jó de).

4. Tetszik most valaki?

Igen. :))

5. Kapcsolatban vagyok?

Nem.


6. Boldog vagyok?

Most jelenleg igen.

7. Csalódtam már valakiben?

Sajnos igen.

8. Volt már lelkiismeret furdalásom?

Igen. Olyan már mindenkinek volt!

9. Kedvenc számom?

10 és a 11.

10. Kedvenc színem?

Lila, Kék és a rózsaszín.

11. Milyen zenét hallgattam utoljára?

Siac - Chandelier

12. Mi a kedvenc gyümölcsöd?

Alma, dinnye, banán és mandarin.

13. Elégedett vagy magaddal?

Nem.

14. Kedvenc helyem?

Lovarda.

15. Van pircingem?

Ööö...Nincsen.

16. Van tetkóm?

Nincs o_O

17. Tél vagy nyár?

Tél.

18. Tavasz vagy ősz?

Tavasz.

19. Van olyan ember amit utálok?

Van.

20. Milyen színű a szemem?

Sötétbarna..

21. Mi a hobbim?

Lovagolás, blogolás és olvasás.

22. Mi a kedvenc mesém?

Ööö...nem tudom. Talán a Gru.

23. Dohányzom?

Csak is. Amúgy  nem.

24. Milyen színű a hajam?

Szőkésbarna. De inkább barna.

25. Mikor van a névnapom?

Március 28.

26. Melyik a kedvenc csokim?

Oreos milka csoki.

27. Van háziállatom?

Egy macska és egy hörcsög:)

28. Kedvenc filmem? 

Az Éhezők Viadala *--*

29. Féltékeny típus vagyok?

Egy kicsit igen.

30. Harag tartó vagyok?

Ha olyanról van szó akkor igen.

31. Legjobb barátnőim neve?

Ági (Sky Agnessa), Meli (Melora Young), Adél, Ami, Kitti és Bora.

32. A saját haj színem mellett tetszik még:

 a fekete és a sötét szőke.

33. Milyen színű telefonom van?

Semmilyenxd

34. Kedvenc parfümöm neve?

Lady Gaga parfüm.

35. Kedvenc mesehősom neve?

Olaf *-*

36. Kedvenc édességem?

Oreo:)

37. Van valami betegségem?

Ha a hülyeség az akkor igen:DD

38. Kedvenc italom?

Fanta*---*

39. Kedvenc ételem?  

Lazanya (nem tudom, hogy hogyan kell írnixdd)

40. Babonás vagyok? 

Nem..

41. Mi jellemez a legjobban?

Dilis:)

42. Voltam már külföldön?

Yep ^.^

43. Mi a kedvenc tantárgyam?

Történelem, Biológia és Kémia.

44. Milyen színű a tolltartóm?

Rózsaszín és Lila.

45. Szeretem az ékszereket? 

Csak egy kék karkötőt szoktam hordani, de különösebben nem vagyok az ékszerek híve.

46. Kedvenc éttermem?

Vapian *------*

47. Tettem már olyat mérgemben amit megbántam?

Sajnos, igen..

48. Hogy hívják a macskámat?

Chuckye (Csáki) ez ilyen tök morbidxdd

49. Milyen fajta macskám van?

Na ez jó kérdésxd

50. Kedvenc márkáim?

Theodora víz, a legjobb ;)

51. Milyen filmet néztem utoljára?

Jégvarázs:)

52. Milyen sorozatot néztem utoljára?

Kínos*-*

53. Most nézek valami sorozatot vagy filmet?

 Jégvarázs:)

54. Melyik kedvenc TV csatornám?

TLC*-*

55. Mit csinálok most? 

Nézem a Jégvarázst.

56. Mitől félek?

A magasságtól, a pókoktól és a sötéttől.

57. Telefonról is szoktam facebook-ni?

Igen, csak most nem tudok.

58. Laza vagy elegáns vagyok?

Kicsit mindkettő.

59. Van olyan barátom akit külföldön ismertem meg?

Nincs..

60. Ki/Kik ők?

Kik? o.O

61. Fogok még velük találkozni?

De kikkel??? O___O

62. Kedvenc virágom?

Rózsa *--*

63. Kedvenc fiú nevem?

Boldizsár *-*

64. Kedvenc lány nevem?

Ráhel ^-^


65. Milyen embereket ítélek el?

Akik csak az egyik embert hallgatják meg a kettő közül!

66. Szeretem a horror filmeket? 

Utálom!!!

67. Melyik a kedvenc ünnepem?

Karácsony:)

68. Ért már olyan tragédia amit sose felejtesz majd el?

Több is..

69. Voltál már kórházban?

Igen.

70. Hányszor?

Kétszer.

71. Minden nap iszok kávét?

Nem..még nem kóstoltam..

72. Kedvenc zeném? 

Imagine Dragons - Damons és a Radioactive *-*

73. A külső vagy a belső számít  e nekem?

Hát...45% külső és 55% belső.

74. Mi leszek ha nagy leszek?

Állat orvos vagy lakberendező.

75. Kit tisztelek a facebook ismerőseim közül?

Szerintem senkit!

76. Várom a nyarat?

Addig még jó sok idő van:(

77. Szoktam káromkodni? 

Hát..van, hogy igen.

78. Szoktam sminkelni?

Csak szempillaspirált.

79. Szerinted mi a legfontosabb ezen a világon?

Az, hogy kihasználjuk az időnket amit a földön tölthetünk.

80. Szerintem mi a legfontosabb a nyárban?

Az, hogy nincsen suli!

81. Szerintem mi a legjobb a télben?

Az, hogy akkor van karácsony és a szülinapom ^__^

82. Van olyan hobbi amire járni akarok?

Lovagolni! De már járok*-*

83. Játszok vagy játszottam valamien hangszeren?

Igen! Zongorán játszottam.

84. Jártam vagy járok e táncra?

4-8 éves koromban balettoztam, aztán másfél évig akrobatikus rock n' roll-tam.

85. Gondolkodtam e már, hogy törlöm a facebook-at?

Nem nagyon!

86. Hiszek a világvégében?

Igen, de nem szeretek rajta gondolkozni!

87. Rúzs vagy szájfény?

Inkább szájfény.

88. Meddig szoktam aludni?

Ha suli van akkor fél 7-ig, ha nincsen akkor 9-10-ig vagy tovább.

89. Mikor szokták aludni menni?

Ha nincsen suli akkor olyan hajnali 1-2 ^__^

90. Milyen színű pulcsi van rajtam?

Nincsen rajtam pulcsi.

91. Milyen színű gatya van rajtam?

Koral narancssárga (pizsama).

92. Van a szobába növényem?

Van, de nem az enyém.

93. Mit csináltam nagy részben ma?

Suliban voltam ˘_˘

94. Hosszú vagy rövid hajam van?

Hát..olyan közép hosszú.

95. Milyen színű a falam?

Fehér.

96. Kiről van poszter a falamon?

Katniss Everrden (Az Éhezők Viadala), Pink, Rihanna, Horváth Tomi és Raul, Fluor.

97. Ütöttem e már meg valakit?

Igen, de csak visszaütöttem.

100. Hány óra van most? 

17:01

Amúgy ez csak 98 xd Na nem baj:) Remélem tetszett:)

Sok-Sok puszi és ölelés:

                         
 

1 megjegyzés: