2014. szeptember 26., péntek

Kritika #21







Design : Egyszerűen gyönyörű. Nem találok szavakat. Megnéztem, kitől rendeted, és mivel az oldal nem volt magyar, csak ezért nem rendeltem, gondolom, te beszéled a nyelvüket, mindegy ez lényegtelen. Nagyon szép, és akkor ennyiben is hagyom, mivel nem a te munkád.

Történet : Ki merem jelenteni, hogy egyedi. Ilyet még nem láttam, még soha. Bosszúállós sztoriból ugyan van egy pár, de nem ebben a formában. Nem elcsépelt, szépen vezeted, nem kapkodod el a dolgokat.

Fogalmazás / helyesírás : Nos, most biztos furcsának fog hangzani, de ez a blog egyszerűen tökéletes (nem értem, miért nincs rajta legalább 30 feliratkozó). Persze, ez lényegtelen, csak megyjegyeztem. Gyönyörűen fogalmazol, úgy, akár egy profi író. Nagyon könnyedén vezeted a történetet, nekem nagyon tetszik, fel is iratkoztam!

Összegzés : Ahogy mondtam, per-fect. Maradjon is így, én követni fogom:)

Sok puszi :

1 megjegyzés: