2014. szeptember 6., szombat

Betelt a pohár - Avagy Pataki Tifani kilép

Mint,ahogy a címből is kiderül,nállam is betelt a pohár! Itt hagyom ezt a blogot pár ok miatt.Nos,hát csak annyit mondok,hogy elég csúnyán összevesztem a nemrég felvett szerkesztővel.Miután letisztáztuk a dolgokat,úgy döntöttem ennek ellenére is kilépek.Nem szeretnék egy olyan emberrel dolgozni,akivel nagyon csúnyán összevesztem,és folyton veszekedjünk...Továbbra is megtaláltok a ptifanii@gmail.com címen,és akinek bármilyen kérdése van,az nyugodtan írjon!!Ez lenne az utolsó bejegyzésem!
Ui.: A blogot továbbra követni fogom!

Üdv:

Tiffany

14 megjegyzés:

  1. Sajnálom,hogy kilépsz,mert amióta Linden Sky kilépett,te hoztad a legtöbb posztot.Meg te és Sky Agnessa mutattatok életjeleket a blogon.-hűha,kicsit zavaró ez a sok Sky.-Szerintem ne hagyd magad-bár ezt úgy mondom,hogy nem ismerem a vita témáját.-Hannah Firry vagy Beauty-val sincs bajom,csak ránézésre te hoztad a posztok nagy részét,ami nem egy hasztalan dolog.Meg te régebb óta vagy szerkesztő és ahogy a szavazás is mutatta,téged kedveltek a legjobban,gondolom a posztjaid miatt.Ez nem azt jelenti,hogy a többiek nem jók,csak nem nagyon írtak.Sky Agnessán kívül.Szóval ne hagyd magad,stay strong csajszi!xxNia

    VálaszTörlés
  2. Lia tok igazad van:D
    Sky Agnessa es Tifani vittek a blogot. A tobbiek semmit sem csinaltak. Remelem osszekapjak magukat vagy Agnessa egyszemelyes design blogjat olvashatjuk majd:D
    Sajnalom hogy kilepsz,hianyozni fogsz.
    AGNESSA neked meg sok szerencset:)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Névtelen,kőszönöm:) A többiek is fognak tevénykedni,remélem.

    VálaszTörlés
  4. Nehogy már kilépj!
    Amikor kezdődött a blog, Hope S-sel es Agnetha-val, az is szep ido volt... mindketten, ismetlem MINDKETTEN hoztak bejegyzest, hope a design-t, agnetha a kritikakat.
    Aztan jott ez a Melora, aki kiiirt egy kritikat, es azota semmit sem csinal. El meg? Vagy csak itt van a neve a szerkesztok kozt???
    Itt jott a kepbe Tifani, aki tobbet posztolt, mint barki mas. Kodokat, gifeket, mindent. Agnessa (igen mar agnessa) is posztolgatott, de Tifani a legtbbet.
    Felvettetek Hannah-t, aki kirakta par fejlecet, egyszzer ketszer hozott gifeket, de a ket lany nyomaba se ert. Folebg tifanieba nem!!!
    Szovall fajo, hogy kilepsz, mert ha a ket szerkeszto nem kappja ossze magat-mint ahogy azt a nevtelen is megalapitotta- csak Agnnessa fog tevekenykedni.
    Xoxoo: lulu.

    VálaszTörlés
  5. Igazatokvan:)) a WBD Linden (kilepett://) Agnessa es TIFANI blogja! Nehogy kilepj mar Tifani!!!:OOOO

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen! :') ♥♥
    Maradok!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen! :') ♥♥
    Maradok!

    VálaszTörlés
  8. Mi a...? Miről maradtam le, míg Pesten voltam? Hm?
    Amúgy nagyon örülök, hogy visszajössz, mivel tényleg sokat posztoltál! :)

    VálaszTörlés
  9. Hát Linden,én erre keltem,nézem,mi van itt?:D

    VálaszTörlés
  10. Kiakartam lépni,de a sok komi után visszajöttem! :) ♥

    VálaszTörlés