2014. szeptember 19., péntek

Kritika #17 + Aktív hétvége

Halihóó!Bocsánat a nem posztolásomért,de suli időm van,plusz kedden Fizikából felelek.Meg sok a házi,mert nem voltak még az első hetekben a tanárok nyári "balasetek" miatt.De ez lényegtelen.Időközben megjöttek a kritika rendelések,ezért gondoltam meghoztam az egyiket!Mivel nem akarta kidobni a fejlécet,ezért ez egy fejléctelen kritika lesz!Mindenkinek nagyon sajnálom!
Jó olvasást az olvasóknak,és a rendelőnek!c:


                                                         I Battle Your Life


Kinézet: Le a kalappal!Gyönyörű a designed!Minden gyönyörű,és a modullok is sorban vannak rakva.Mivel nem te készítetted a Designet,nem írok többet róla!

Történet: Ezzel is megvagyok elégedve!Érdekes a történet!Csak ügyelj arra,hogy kicsit hosszabb,részletesebb és izgalmasabb legyen!Ehhez nincs más hozzáfűznivalóm!

Helyesírás/fogalmazás: Minden a legnagyobb rendben van!Nem találtam hibákat,de adok egy tanácsot(igaz ilyet nállad nem észleltem,de azért leírom,másnak is üzenem!) Ügyeljetek arra,hogy ha ilyen történetet írtok,hogy blogolás közben ne nyomjatok el egy betűt sem!Sokszor észleltem ilyesmit különféle blogokban...Na de ennyi is lenne erről.


Puszi,és további jó blogolást!

Aktív hétvége

Gondoltam,azzal,amivel nem is foglalkozom(iPhone üzenet,blogajánló..stb..),és amit nem is hoztam AKTÍV hétvégét tartok!Ezen a hétvégen mindenki rendelhet Blogajánlót,iPhone üzenetet,Kritikát,és még az összes szolgáltatást!Figyelem!Csak traillert nem vállalok!Gondoltam megpróbálkozom a Design átalakítással!Csak annyi a dolgod,hogy az emailemre(ptifanii@gmail.com) elküldöd mit rendelsz!A tárgyba írd amit rendelsz(pl. Design átalakítást!)
Ui.Köszönjük mindenkinek aki bejelentkezett a versenyre!Ne feledd: Október.ig jelentkezhetsz!! 

Hamarosan találkozunk!
Üdv:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése