2014. szeptember 8., hétfő

Kritika #14








Design : A fejléccel kezdeném. Lucy minősége nagyon rossz, ami az egészet elrontja. Maga az ötlet nem is rossz, ez a png stílus, egyik oldalon Londonnal, a másikon a pálmafás Amerikával, de ezt szebben is meg lehetne oldani. A felirat betűtípusa nagyon tetszik, de az összhatás mégsem az igazi. Szerintem cseréld.
A háttér végül is illik a fejléchez, de a sablon már nem. Egyszerűre állítottként jobban nézne ki, nekem ez az átlátszó stílus sosem tetszett, a png fejléchez meg abszolút nem néz ki jól.
 A modulok sorrendje sem jó szerintem így : előre kéne a sztori, a chat-et nem kell ennyire előre rakni.
 Szerintem a design-ra ráférne egy csere.

Történet : Már láttam. Sajnálom, de ez nem igazán egyedi. Az "apám lemezkiadója beszervez az 1D-hez énekesként" alapötlet már sok lány fejében megszületett. De ne szomorodj el, még alig kezdődött el a történet, még beleszövögethetsz egyedi történéseket, vagy pár meglepő fordulatot. Azt tanácsolom, ne siess! Van időd. Szerintem kicsit elkapkodod a történetet. A bulijelenetben nyugodan leírhattad volna az érzéseket, a körülményeket, mert így nem valami átérezhető. Képzeld magad Lena helyébe. Gondolkodj az ő fejével. Az érzelmeket csak így tudod leírni! Képzeld magad a történetbe, azt, hogy te is ott vagy! Így sokkal könnyebb lesz megírnod.

Fogalmazás/helyesírás : A fogalmazásodon még van mit javítani, és a helyesírásodon is. Néha elfelejted kirakni a vesszőket, ami nagy hiba. Szerintem olvass több könyvet, és a megírt fejezeteidet is fusd át párszor.

Megjegyzés : Még nem veszett el a remény, ha megfogadod a tanácsokat, minden tökéletes lesz.


Sok pusz, további jó blogolást:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése