2014. szeptember 22., hétfő

Kritika #20 + Blogajánló

Hy everyone!Elnézést,hogy el felejtettem hozni tegnap a rendeléseket,de kissé le vagyok maradva.Igaz,lejárt az Aktív hétvége,de továbbra is vállalok mindent,amit eddig csináltam.Kárpótlásul meghoztam nektek egy rendelt kritikát!Jó olvasást! c:


                                                               Fighting

Kinézet: Szerintem nem a legjobb.A fejléccel nincs semmi baj,szerintem nagyon szép.Egyesül a sablonválasztással és egyéb dolgokkal van a baj.Szerintem akármelyik Simple sablont alkalmazhattad volna.A fekete sablonban az a rossz,hogy nem lehet szépen berakni.Mondjuk rá,ott van a kék,és raksz bloghátteret,meg minden.Nem szeretnék beleavatkozni,de csak segítek.A modullok szépen sorba vannak rakva.Nincs más hozzáfűznivalóm a Designhez.

Történet: Szuper!Van talentumod  az íráshoz.Mindíg kifejted az apró részleteket,és bővebben leírod a fejezeteket.Nem nagyon tudok mást nagyon megvéleményezni a történetről.

Helyesírás/fogalmazás: Minden a legnagyobb rendben!Nem észleltem helyesírási hibákat,aminek nagyon örülök.A fogalmazásodban nincsennek szóismétlések,vagy egyéb konfliktusok.

Ui. Ha szeretnéd,megcsinálhatom neked a Designet.Fejlécen nem változtatnék!

Puszi,és további jó blogolást!
Tiffany

Blogajánló:

Gondoltam én is kiteszem a Blogom,blogajánló formájában!Akit érdekel nézzen be,és ha tetszett hagyjatok nyomot!Jó olvasást mindenkinek!:)

                                                           Crazy Life

Miután Zoé szülei elvállnak,Zoé az anyjával elköltözik Londonba.Ott megismerkedik egy sráccal,akiről nem is sejti kicsoda.Egy igazi aranyos,és csábító fiú.Harry Styles.Egy nap azonban megcsalja Zoé-t.A lány ijedtében úgy dönt,hogy elszökik legjobb barátnőjével Vanessával LA-be.Egy bulin megismer egy csodálatos srácot,Niall Horant.Rájön,hogy ő Harry barátja de mégis vele marad.Miután erre a srác rájön,megbosszulja.Vajon Zoé Niall-al marad?És hogyan bosszulja meg ezt Harry?A történetben minden kiderül!



Mindenkinek csodaszép napot!Puszika:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése