2014. szeptember 13., szombat

Kritika #16

Gondoltam most ezekben a bejegyzésekben még több kérésre írt kritikát hozok!Jó olvasást! c:


Secrets,lies,happy ending?

Kinézet: A fejléced,valahogy nem tetszik!Túl szürke.Egy-két dolgot azért leszednék az alapról,és a karakter sem a megfelelő a fejléchez.A blogháttér nem illik a fejléchez,viszont a modullokat nagyon szépen sorba raktad.Nincs mást hozzáfűzni a Design-hez.

Történet: Le vagyok nyűgözve!Először a prológust olvastam el,ami nagyon tetszett.Elolvastam pár részt,és az utolsó fejezetet,amit feltettél.Nagyon meg vagyok lepődve,egy igazi író lett/lesz belőled!

Helyesírás/fogalmazás: Helyesírási,vagy elgépelési hibákat nem találtam,aminek szintén nagyon örülök!A fogalmazásod,akarom mondani a történeted mindíg kiterjed az apró részletekre,és hosszú fejezeteket írsz.



Puszi,és további jó blogolást:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése